AnonymBruker Skrevet 27. november #81 Del Skrevet 27. november AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 13.13): Jeg synes det er ekkelt. Mest fordi jeg ser på mobilen som skitten, og ikke ville hatt den i undertøyet. De få jeg kjenner som oppbevarer ting i bh'en er damer med harry personlighet. Jeg forbinder dermed det å putte "hele veska" i bh'en med å være harry. Anonymkode: 57ac1...e4c Nå tror jeg handa de er ekstremt mye mer uhygienisk en området ved brystene... Anonymkode: b0435...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:46 #82 Del Skrevet fredag kl 16:46 AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 10.14): Det ser ikke veldig.. renslig ut.. Anonymkode: 66c44...4ba Puppene mine er ikke møkkete 🤨 Anonymkode: eede3...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet søndag kl 01:41 #83 Del Skrevet søndag kl 01:41 eeeeemmmm..hva er problemet? hvorfor lage en tråd om dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 02:02 #84 Del Skrevet søndag kl 02:02 Er det noen som legger mobilen oppi BHen? Altså i cup'ene sammen med puppene? Jeg legger den mellom puppene, bak BHen. Jeg har små pupper og bruker riktig størrelse på BH, så det er ikke plass til den svære mobilen min i cup'en. Jeg gjør det særlig på sommeren. Lite klær og ingen lommer. Gidder ikke å gå rundt med en veske. Mobilen er usynlig, selv med stroppeløs kjole. Og så tar det to sekunder å fiske opp. Og det argumentet med svette er et dårlig argument hvis man har en god mobil som tåler vann. Jeg bruker toppmodellene til Samsung Galaxy. Men jeg passer på å ha ladeporten ned mot magen og ikke oppover. Mobilen nekter å lade hvis den merker vann i ladeporten. Anonymkode: 45dcf...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:11 #85 Del Skrevet søndag kl 07:11 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det noen som legger mobilen oppi BHen? Altså i cup'ene sammen med puppene? Jeg legger den mellom puppene, bak BHen. Jeg har små pupper og bruker riktig størrelse på BH, så det er ikke plass til den svære mobilen min i cup'en. Jeg gjør det særlig på sommeren. Lite klær og ingen lommer. Gidder ikke å gå rundt med en veske. Mobilen er usynlig, selv med stroppeløs kjole. Og så tar det to sekunder å fiske opp. Og det argumentet med svette er et dårlig argument hvis man har en god mobil som tåler vann. Jeg bruker toppmodellene til Samsung Galaxy. Men jeg passer på å ha ladeporten ned mot magen og ikke oppover. Mobilen nekter å lade hvis den merker vann i ladeporten. Anonymkode: 45dcf...c4b Jeg gjør det med sportsBH, på gåturer/trening. Legger den da under ene skulderdelen, rett over brystet. (Eller jeg legger den under treningstightsen, helt øverst. Har vanntett telefon. Og vasker jo uansett telefonen når jeg har vært ute, med tanke på alt du tar på for så å ta på telefonen gjennom en dag. Anonymkode: b0435...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:04 #86 Del Skrevet søndag kl 19:04 AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 10.14): Det ser ikke veldig.. renslig ut.. Anonymkode: 66c44...4ba He he. Vel, jeg har det samme med menn og at de napper hår fra ballene. Ser sånn ut, ser ut som at de røsker ut hår!!! Jeg tar minst et par på fersken hver dag. Men da er jeg veldig konsentrert og nistirrer på dem, de får ikke lure seg unna mitt PrisBelønte HaukeBlikk!! Hvis de prøver å lure meg til å se en annen plass så leker jeg stirre konkurransen med dem, men det PrisBelønte HaukeBlikket mitt er vanskelig å slå. 👀 Anonymkode: e8364...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:20 #87 Del Skrevet søndag kl 20:20 Jeg går med mobilen mellom stroppen på bh ved skulder på jobb pga at jeg trenger begge hendene mine, beveger meg mye rundt og er pliktig til å ha mob på meg til enhver tid og kan ikke legge den ifra meg. De fleste klær har ikke store nok lommer, men jeg vurderer å kjøpe meg en veske jeg kan henge rundt halsen. Aldri fått reaksjoner på dette. For meg er det kun en praktisk årsak Anonymkode: b1c7e...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 16 timer siden #88 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 10.14): Det ser ikke veldig.. renslig ut.. Anonymkode: 66c44...4ba Det har jeg aldri sett. Men mht renslighet, så er det nok renere der enn i hånda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #89 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 11.54): Tja, menns spermkvalitet blir dårligere av mobilbruk, så du skal ikke se bort fra at økte forekomster av brystkreft også har sammenheng med strålingen fra mobilen. Anonymkode: 4f097...c9b nei, den blir ikke dårligere. men det finnes én undersøkelse som peker i den retningen, og artiklen du henviser til sier "Det ikke finnes noe klart svar på spørsmålet". Det er en hypotese, må testes mye grundigere. Anonymkode: bcf3c...505 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå