AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #61 Del Skrevet 19. oktober 2024 tvertimot skrev (4 minutter siden): Jeg skal ikke spekulere i hva det kan være, men jeg tenker jo mitt. Og de tankene kunne sikkert sjokkert de mest sensitive blandt oss. Jeg klappet med flate hender på veggen min foran min bestevenninne en gang, sa følgende "At du bruker BH er som at jeg skulle hengt en BH på veggen her!". Det er den eneste gangen hun har klapset til meg. Vel fortjent! Du burde vel kjent henne godt nok til å vite om det var noe dere kunne le av eller ikke. Anonymkode: a7a8e...9e6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 19. oktober 2024 #62 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vel fortjent! Du burde vel kjent henne godt nok til å vite om det var noe dere kunne le av eller ikke. Anonymkode: a7a8e...9e6 Jeg er en som liker å ta sjanser, altså har jeg bevisst oppsøkt ekstremsport i alle år. Ikke at den kommentaren er ekstremsport, men det viser at jeg er en som hopper i det selv om det er litt risikabelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #63 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 10.14): Det ser ikke veldig.. renslig ut.. Anonymkode: 66c44...4ba AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kan noen forklare meg på baby språk, hva som er uhygenisk med å ha noe i bh’en???? Hva er uhygenisk med å ha noe nært puppene? skjønner at mange svetter under puppene ila dagen, men om en kjenner seg svett, så kan det vel ikke være så mange som foretrekker å bevisst legge mobilen sin i svetten sin🤷♀️ Helt seriøst liksom🫣 Er det bare meg som ikke forstår ? Hva er det jeg ikke skjønner?? Educate me!! Lat som jeg er 2 år, og forklar meg hva som er uhygenisk med å oppbevare noe intill puppene sine noen ganger😌 Anonymkode: 22033...4fd TS; Hva mener du er urenslig med det? Anonymkode: 22033...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #64 Del Skrevet 19. oktober 2024 tvertimot skrev (4 minutter siden): Jeg er en som liker å ta sjanser, altså har jeg bevisst oppsøkt ekstremsport i alle år. Ikke at den kommentaren er ekstremsport, men det viser at jeg er en som hopper i det selv om det er litt risikabelt. Neida, det er bare ufint og barnslig. Sånn oppfører ikke voksne folk seg. Du fremstår litt dum bare. Anonymkode: 64c07...2f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 19. oktober 2024 #65 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Neida, det er bare ufint og barnslig. Sånn oppfører ikke voksne folk seg. Du fremstår litt dum bare. Anonymkode: 64c07...2f6 Det står du fritt til å synes, er 29 år siden den kommentaren nå (den gang var jeg ung og sikert også naiv og barnslig. Nå derimot, nå er jeg livredd for å bli voksen og klamrer meg fast til den barnslige delen av meg. Har aldri hatt lyst til å bli eldre jeg, og tenker at den gang jeg blir ordentlig voksen da er det ikke lenge igjen av livets reise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #66 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 11.29): Hva så? Din mening er ikke avgjørende for hva jeg (og antakeligvis mesteparten av mine medsøstre) vil gjøre. Det passer meg å hva mobilen i bhen til tider, da gjør jeg det. Det er ikke mer skittent der enn i hånda i for å si det sånn. Anonymkode: e48ab...d19 Tvilsomt. Vet om bare en eneste av mine kvinnelige bekjenter som gjør dette. Og for alle oss med små bryster er det ikke en reell mulighet Anonymkode: 93fec...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #67 Del Skrevet 19. oktober 2024 Jeg synes det er ekkelt. Mest fordi jeg ser på mobilen som skitten, og ikke ville hatt den i undertøyet. De få jeg kjenner som oppbevarer ting i bh'en er damer med harry personlighet. Jeg forbinder dermed det å putte "hele veska" i bh'en med å være harry. Anonymkode: 57ac1...e4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #68 Del Skrevet 19. oktober 2024 tvertimot skrev (42 minutter siden): Jeg er en som liker å ta sjanser, altså har jeg bevisst oppsøkt ekstremsport i alle år. Ikke at den kommentaren er ekstremsport, men det viser at jeg er en som hopper i det selv om det er litt risikabelt. Jeg synes egentlig at det var en litt morsom kommentar, hadde kanskje ledd om det var meg det gjaldt, men sikkert ikke for 29 år siden, da hadde jeg nok slappet deg også 😆 Håper dere ler godt av det i dag 👍 Anonymkode: a7a8e...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #69 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skjønner ikke hvordan det er plass i bhen til den klossen, heller ikke at det kan være praktisk. Jeg går ikke med puppene ute, må i så fall under hele genseren og fram med magen om jeg skal få hånda oppi bhen, eller få armen nedi gjennom halslinningen, det må jo bare være styr... om man ikke strutter rundt i bare bh og en liten topp da. Som kvinne med helt vanlige klær, ser jeg ikke problemet med manglende lommer. Jeg bruker både jeans, jakke og veske, så heldigvis har jeg mange alternativer og for min del helt greie lommer. Men jeg går for øvrig ofte med mobilen i hånda likevel. Hygienisk sett, har jeg ingen betenkeligheter mot å oppbevare mobilen i bhen. Om man ikke vasker hendene hvert 5. minutt, så er de ikke akkurat antibakterielle de heller... Anonymkode: a7a8e...9e6 Du har åpning til halsen på genseren din? Fiskes lett ut den vegen. Såklart ikke nedenfra Anonymkode: 7a684...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #70 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 9.48): Det ser så blodharry ut TS Anonymkode: 66c44...4ba Du får se vekk da vettu. Anonymkode: 51a09...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #71 Del Skrevet 19. oktober 2024 Ja gjør det hver eneste dag. Anonymkode: 57c11...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #72 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 10.14): Det ser ikke veldig.. renslig ut.. Anonymkode: 66c44...4ba Det var sikkert meg. Men jeg har høreapparater med sånn 20 cm rekkevidde før lyden bryter og jeg vil høre på musikk. Og da må de i puppen. Anonymkode: e8364...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #73 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 11.31): Jeg skal love deg at vi over 30 også lett tar mobilen og andre ting i bhen vår. Jeg vil tro at vi også har plass til mere Anonymkode: e48ab...d19 Jeg er selv straks 40, og ser som sagt for det meste de under 30 gjøre det. Selvsagt er det noen som er eldre også som gjør det, men de fleste som er 30+ i min krets bruker veske. Anonymkode: d1cd6...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #74 Del Skrevet 22. oktober 2024 Snålt å lese at en tror at bryst er skitne og nærmest griser til mobilen Jeg går sjelden med mobilen oppi BH-en, men det har hendt. Nå vasker jeg mobilen min jevnlig også, da, så verken den eller brystene (eller BH-en) er skitne. Anonymkode: d8656...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 22. oktober 2024 #75 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 11.42): Hva skjedde med veske? Anonymkode: 66c44...4ba Det er ikke alltid det passer å ha med veske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 22. oktober 2024 #76 Del Skrevet 22. oktober 2024 Irak skrev (På 19.10.2024 den 6.56): Har for små pupper så det nytter ikke 😂. Jeg har også små pupper. Kan likevel legge mobilen i bh-en om det trengst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 22. oktober 2024 #77 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 12.22): Skjønner ikke hvordan det er plass i bhen til den klossen, heller ikke at det kan være praktisk. Jeg går ikke med puppene ute, må i så fall under hele genseren og fram med magen om jeg skal få hånda oppi bhen, eller få armen nedi gjennom halslinningen, det må jo bare være styr... om man ikke strutter rundt i bare bh og en liten topp da. Som kvinne med helt vanlige klær, ser jeg ikke problemet med manglende lommer. Jeg bruker både jeans, jakke og veske, så heldigvis har jeg mange alternativer og for min del helt greie lommer. Men jeg går for øvrig ofte med mobilen i hånda likevel. Hygienisk sett, har jeg ingen betenkeligheter mot å oppbevare mobilen i bhen. Om man ikke vasker hendene hvert 5. minutt, så er de ikke akkurat antibakterielle de heller... Anonymkode: a7a8e...9e6 Går jo helt fint på sommeren med t-skjorte eller singlet. Har man jakke på, har men vel ofte tilgang på lommer uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 22. oktober 2024 #78 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 12.59): Tvilsomt. Vet om bare en eneste av mine kvinnelige bekjenter som gjør dette. Og for alle oss med små bryster er det ikke en reell mulighet. Anonymkode: 93fec...e97 Jo da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 27. november 2024 #79 Del Skrevet 27. november 2024 (endret) Svaret her som de fleste kvinner vet men forstår at menn kanskje ikke vet er at veldig få kvinneklær har lommer. Hvis det er lommer har disse kanskje plass til en femkroning max da de er veldig grunne og det er ikke plass til en telefon. De fleste kvinneplag hvor det ser ut som det er lommer så er de er bare til pynt og ikke funksjonelle. Så derfor. Endret 27. november 2024 av FruR 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #80 Del Skrevet 27. november 2024 Fordi de vil ha brystkreft? Anonymkode: d7a03...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå