AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #41 Del Skrevet 18. oktober 2024 Hadde vi hatt gode lommer i klærne våre, hadde vi ikke trengt å gjøre det. Det sagt, så synes jeg at det ser harry ut, så jeg gjør det aldri. Da går jeg heller med mobilen i hånda Anonymkode: c66af...24a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #42 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Neppe. Anonymkode: 70ab1...e55 Oi, men det er jo stråling? Kanskje vi ikke burde? Anonymkode: 433a6...a36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #43 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oi, men det er jo stråling? Kanskje vi ikke burde? Anonymkode: 433a6...a36 Men igjen, da burde vi hatt lår kreft også om den var i lomma. Kreft i rumpa om baklomma. Håndkreft siden den sitter klistret der. Fingrene mine er utsatt. Anonymkode: 433a6...a36 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #44 Del Skrevet 18. oktober 2024 Fordi alle bukser til kvinner ikke har lommer Anonymkode: a5544...a5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #45 Del Skrevet 18. oktober 2024 Kan noen forklare meg på baby språk, hva som er uhygenisk med å ha noe i bh’en???? Hva er uhygenisk med å ha noe nært puppene? skjønner at mange svetter under puppene ila dagen, men om en kjenner seg svett, så kan det vel ikke være så mange som foretrekker å bevisst legge mobilen sin i svetten sin🤷♀️ Helt seriøst liksom🫣 Er det bare meg som ikke forstår ? Hva er det jeg ikke skjønner?? Educate me!! Lat som jeg er 2 år, og forklar meg hva som er uhygenisk med å oppbevare noe intill puppene sine noen ganger😌 Anonymkode: 22033...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #46 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det ser så blodharry ut TS Anonymkode: 66c44...4ba Og hvem bryr seg om du mener det,tenker du? Anonymkode: 7a684...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #47 Del Skrevet 18. oktober 2024 Det er ikke verre å ta ut en mobil fra bh i offentligheten enn å rette på en bh-stropp eller dra ned jakka etter å ha sittet. Ingen kroppsdeler blottes . Anonymkode: 7a684...1bb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 18. oktober 2024 #48 Del Skrevet 18. oktober 2024 Fordi bukser til damer fader ikke har lommer mer. Selv dongeri bukser har bittesmå lommer man ikke får telefon i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #49 Del Skrevet 18. oktober 2024 Haha, jeg gjør alltid dette!! Lett tilgjengelig og praktisk å prate i telefonen samtidig som jeg gjør andre ting🤭 Nå er telefonen min veldig mye mindre enn puppene mine, så den ligger bare rolig oppå😅 Anonymkode: d3d1e...655 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #50 Del Skrevet 19. oktober 2024 tvertimot skrev (20 timer siden): Hvis din opplevelse er at veldig mange damer går rundt med mobilen i BH'en, ja da vanker du i et sub-miljø av merkelige mennesker. Komme deg ut av det rare miljøet! Bytte fastlege for eksempel da siden jeg så en dame på venterommet som dro frem mobilen? Anonymkode: 66c44...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #51 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det ser ikke veldig.. renslig ut.. Anonymkode: 66c44...4ba Aldri sett før.Hvor gjør de dette? Anonymkode: 16536...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #52 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det ser ikke veldig.. renslig ut.. Anonymkode: 66c44...4ba Bryst er i hvert fall renere enn mobilen. Anonymkode: dff81...fe6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. oktober 2024 #53 Del Skrevet 19. oktober 2024 Har for små pupper så det nytter ikke 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 19. oktober 2024 #54 Del Skrevet 19. oktober 2024 Irak skrev (4 timer siden): Har for små pupper så det nytter ikke 😂. Knallhardt å være så fattig at man ikke har råd til silikon tenker jeg... Du får trøstespise litt i dag, det er tross alt lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #55 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 10.59): Hvor skal vi ha den da, når det ikke lages klær til oss med skikkelige lommer? Og hvorfor mener du puppene er skitnere enn hendene? Anonymkode: dd313...04e Kreftfare... Anonymkode: 4f097...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #56 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Men igjen, da burde vi hatt lår kreft også om den var i lomma. Kreft i rumpa om baklomma. Håndkreft siden den sitter klistret der. Fingrene mine er utsatt. Anonymkode: 433a6...a36 Tja, menns spermkvalitet blir dårligere av mobilbruk, så du skal ikke se bort fra at økte forekomster av brystkreft også har sammenheng med strålingen fra mobilen. Anonymkode: 4f097...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #57 Del Skrevet 19. oktober 2024 Fordi dameklær lages uten lommer. De få klærne som har lommer har som oftest ikke funksjonelle lommer. Noen dame jakker har maksimalt 3 fungerende lommer. Da er vi som kvinner heldige. Men ofte er disse lommene litt knappe for dagens mobiler. Anonymkode: 27dcc...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. oktober 2024 #58 Del Skrevet 19. oktober 2024 tvertimot skrev (16 minutter siden): Knallhardt å være så fattig at man ikke har råd til silikon tenker jeg... Du får trøstespise litt i dag, det er tross alt lørdag. Det er jeg sjeleglad for, så det går bra 😉. Jeg trøster meg med andre opplevelser enn mat 😂😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 19. oktober 2024 #59 Del Skrevet 19. oktober 2024 Irak skrev (4 minutter siden): Det er jeg sjeleglad for, så det går bra 😉. Jeg trøster meg med andre opplevelser enn mat 😂😉. Jeg skal ikke spekulere i hva det kan være, men jeg tenker jo mitt. Og de tankene kunne sikkert sjokkert de mest sensitive blandt oss. Jeg klappet med flate hender på veggen min foran min bestevenninne en gang, sa følgende "At du bruker BH er som at jeg skulle hengt en BH på veggen her!". Det er den eneste gangen hun har klapset til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #60 Del Skrevet 19. oktober 2024 Skjønner ikke hvordan det er plass i bhen til den klossen, heller ikke at det kan være praktisk. Jeg går ikke med puppene ute, må i så fall under hele genseren og fram med magen om jeg skal få hånda oppi bhen, eller få armen nedi gjennom halslinningen, det må jo bare være styr... om man ikke strutter rundt i bare bh og en liten topp da. Som kvinne med helt vanlige klær, ser jeg ikke problemet med manglende lommer. Jeg bruker både jeans, jakke og veske, så heldigvis har jeg mange alternativer og for min del helt greie lommer. Men jeg går for øvrig ofte med mobilen i hånda likevel. Hygienisk sett, har jeg ingen betenkeligheter mot å oppbevare mobilen i bhen. Om man ikke vasker hendene hvert 5. minutt, så er de ikke akkurat antibakterielle de heller... Anonymkode: a7a8e...9e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå