AnonymBruker Skrevet 18. oktober #1 Del Skrevet 18. oktober Det ser ikke veldig.. renslig ut.. Anonymkode: 66c44...4ba 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #2 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det ser ikke veldig.. renslig ut.. Anonymkode: 66c44...4ba Vært verre hvis de skulle hatt den i trusa. Og fingre og hender er mer urenslig enn i bhen. Anonymkode: d273d...d61 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 18. oktober #3 Del Skrevet 18. oktober Hvorfor damer i hermetegn?😂 bryster er bare vanlig hud da...ser ikke helt hvorfor det er uhygenisk. De gjør det vel i mangel på lomme/veske. 23 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 18. oktober #4 Del Skrevet 18. oktober Er jo ikkje veldig skitten der... Ser ikkje problemet. Det er ein praktisk nok plass dersom ein ikkje har lomme eller veske 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #5 Del Skrevet 18. oktober Ja, hvorfor har du damer i hermetegn?? Det er praktisk å legge mobilen i bhen til tider, spesielt om man trenger å ha hendene fri. Sånn er det når det ikke lages klær med ordentlige lommer til oss! GI OSS LOMMER!!! Anonymkode: e48ab...d19 24 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 18. oktober #6 Del Skrevet 18. oktober (endret) Hvis din opplevelse er at veldig mange damer går rundt med mobilen i BH'en, ja da vanker du i et sub-miljø av merkelige mennesker. Komme deg ut av det rare miljøet! Endret 18. oktober av tvertimot 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #7 Del Skrevet 18. oktober Eneste jeg har sett som har gjort det er moren min på 76. Trodde ikke det var en vanlig greie😅 Anonymkode: c2594...efa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 18. oktober #8 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eneste jeg har sett som har gjort det er moren min på 76. Trodde ikke det var en vanlig greie😅 Anonymkode: c2594...efa Det er ingen vanlig greie, her er det TS som må vanke i ett eller annet merkelig miljø, og slik har fått en feilaktig vrangforestilling. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #9 Del Skrevet 18. oktober Interessant spørsmål. Det får meg til å undre over om det er noe sammenheng mellom det og brystkreft. Fører det til en økning? Anonymkode: 80418...6e0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 18. oktober #10 Del Skrevet 18. oktober Jeg har større telefon en pupper så det kunne aldri falle meg inn å ha telefonen i BH`n 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #11 Del Skrevet 18. oktober Lurer på hvorfor det skulle være urenslig jeg? Ingen slimhinner eller åpne sår, skifter undertøy og vasker oss. Så forklar! Jeg gjør det ofte hvis jeg plutselig får fulle hender og ikke har lommer. Anonymkode: 7a684...1bb 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #12 Del Skrevet 18. oktober Praktisk om man ikke har ledige hender, sikkert. Nå har ikke jeg plass i bh'n til slikt. Men skjønner hvorfor det gjøres. Anonymkode: 5f36d...6da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akebrett Skrevet 18. oktober #13 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, hvorfor har du damer i hermetegn?? Det er praktisk å legge mobilen i bhen til tider, spesielt om man trenger å ha hendene fri. Sånn er det når det ikke lages klær med ordentlige lommer til oss! GI OSS LOMMER!!! Anonymkode: e48ab...d19 JA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 18. oktober #14 Del Skrevet 18. oktober Trode det var helt vanlig å ha ting i BH, om man ikke har noen andre pasende lomer... Jeg kan ha nøkel, telefon, penger eller kort i BH om jeg ikke har lommer, men jeg prøver å være diskre. Jeg står aldri å graver i BH mit i butikken liksom. Alle venninene jeg har snaket om dette med gjør det samme av og til. Jeg forstår ikke hvorfor det skulle være uhygjenisk? 3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 18. oktober #15 Del Skrevet 18. oktober Jeg har kun sett ei som har gjør det i min omgangskrets. Jeg klarer det ikke selv - trenger plassen i BHen til puppene mine. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #16 Del Skrevet 18. oktober Macro skrev (25 minutter siden): Hvorfor damer i hermetegn?😂 bryster er bare vanlig hud da...ser ikke helt hvorfor det er uhygenisk. De gjør det vel i mangel på lomme/veske. AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja, hvorfor har du damer i hermetegn?? Det er praktisk å legge mobilen i bhen til tider, spesielt om man trenger å ha hendene fri. Sånn er det når det ikke lages klær med ordentlige lommer til oss! GI OSS LOMMER!!! Anonymkode: e48ab...d19 Det ser så blodharry ut TS Anonymkode: 66c44...4ba 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #17 Del Skrevet 18. oktober Har kun sett dette på treningssenter. Blodharry. Anonymkode: f55a1...18d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #18 Del Skrevet 18. oktober Hender seg jeg gjør det om jeg ikke har lommer og har hendene fulle 😂 men det er ikke en vanlig ting jeg gjør akkurat. Om folk syns det er harry så påvirker det meg lite, det finnes rarere ting folk gjør 🙊 Anonymkode: 0e065...155 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #19 Del Skrevet 18. oktober Jeg følte meg skikkelig truffet her 😂 hjelper det at det kun er når jeg jobber i Hagen? Anonymkode: 21c7a...bb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #20 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det ser så blodharry ut TS Anonymkode: 66c44...4ba Hvor skal vi ha den da, når det ikke lages klær til oss med skikkelige lommer? Og hvorfor mener du puppene er skitnere enn hendene? Anonymkode: dd313...04e 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå