Gå til innhold

Taper hjertet for den som ikke vil elske meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange menn jeg hat truffet som ville ha meg, blitt til og med kalt drømmedama av noen, de vil jeg ikke ha, syntes de blir ofte masete. Hvorfor vil jeg ha han som ikke er interessert i forhold, som liker sex med meg, men sier jeg kan gjøre hva jeg vil?  Føles som en teit rekke av folk som vil ha en person, men den ene vil ikke...5 vil ha meg og er forelsket i meg de vil jeg ikke ha, jeg er forelsket i en, han vil ikke ha meg på samme måte... vil ha noen andre sikkert. Forskjellen er at han har sex med meg fordi han er en mann. Jeg har ikke sex med alle de jeg ikke er tiltrukket.

Anonymkode: 92985...b2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å dra et klisjé svar, du er vandt til endel oppmerksomhet fra menn som åpenlyst legger seg flat for deg. De interesserer deg ikke, for du kan jo få dem ved å knippse fingrene. 

Du føler med en gang litt motstand med han som ikke er interessert i forhold med deg, og på et underbevisst nivå, så lurer du litt på hvorfor. Alle de andre legger seg jo flat med en gang? Da blir han vel automagisk litt mer interessant i dine øyne. 

Skrevet

Er du veldig ung? Føler ofte de fleste har det sånn frem til de er 20-25, og så ser man at det bare er at man vil ha det man ikke kan få. 

Anonymkode: 4211d...ce2

Skrevet
Skrevet

Når noen ikke liker oss kan det trigge vårt behov for å bli akseptert, så det trenger ikke å være kjærlighet/ attraksjon du har for han. 

Det er heller ikke ofte noen er ordentlig forelsket, så sjangsen for at de føler det samme når det skjer, er jo ikke så høy. 

Anonymkode: 958da...d79

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg har ikke skrevet noen av disse? 

Anonymkode: 92985...b2e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...