Gå til innhold

Hvem skal jeg kjøpe? Jeg har lyst til å kjøpe noe nytt i dag.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem skal jeg kjøpe? Jeg har lyst til å kjøpe noe nytt i dag.

Ja, jeg er hetro mann og har barn, og kona har sagt det er helt ok at jeg kjøpe en av disse...men spørmålet om hun kan få låne den dersom jeg ikke ødelegger den...

Emma bukse

Elisa bukse

Anonymkode: b2bf2...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Siden dette er bukser med snitt designet for kvinner så vil de ikke se bra ut på en mann. Kvinner har annen anatomi enn menn med bredere hofter og midje, noe disse buksene er designet til. Hadde vært noe annet hadde det feks vært Levis 501 som er mere unisex.

Det er en grunn til at feks Fjellreven har samme utgave i turbukse, men selv om buksene er lik i farge og stoff så er de sydd i ulike snitt med egen herrebukse og egen damebukse.

Kan ikke se for meg at disse buksene sitter pent på en mann, selv om det er en tynn/sped mann. Hadde jeg feks tatt på meg dressbuksene til mannen min, selv med belte, så hadde det ikke sett bra ut

Og jeg forstår ikke helt den at du får lov av kona di til å kjøpe ei av disse buksene hvis du ikke ødelegger den sånn at hun kan bruke den også; må du spørre om lov for å kjøpe ei bukse? Hvorfor ødelegger du bukser?

Rareste problemstillingen jeg har lest på lenge. 

Anonymkode: 29c94...7b9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bena som gjør at du faller for buksene eller er det tankeren på at det er dame klær? For det finnes bukser til herrer som har å litt sleng nederst. Men er det dame klær som trekker deg så må du nesten bare kjøpe dame klær da. 

Anonymkode: 352e9...fa1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 22.38):

Ingen for de passer ikke en mann. 

Anonymkode: e0886...308

Her er jeg uenig. Blir som olabukser for kvinner. De er ikke skapt for dem, men det er greit å bruke de 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at du ikke går etter trynefaktor når du skal kjøpe deg et nytt menneske, men tviler på at disse personen er til salgs uansett. Menneskehandel er fremdeles straffbart.

Men utenom det så hadde jeg gått for den øverste, den nederste har så stygge knapper på buksa si.

Anonymkode: 5057a...b8a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...