Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2002 #1 Del Skrevet 15. november 2002 jeg kjøpte meg noen strømpeholdere for en stund tilbake. men nå har disse gått istykker, og jeg kan virkelig ikke huske hva slags strømper jeg kjøpte! assa, navnet på de! jeg kan jo ikke bruke hva som helst! minns at de ble kjøpt på hennes og mauritz! noen som har en anelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 15. november 2002 #2 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg har hvertfall ikke den fjerneste anelse om hva du spør om..... Navnet på strømpene du vil ha, fra hennes? Har du prøvd å gå inn på hennes sine nettsider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2002 #3 Del Skrevet 15. november 2002 ja eller hva slike strømper som brukes til strømpeholdere heter? jeg kan jo ikke bruke knestrømper, ikke stay ups og ikke alminnelige strømper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. november 2002 #4 Del Skrevet 15. november 2002 Hmmm... var det ikke strømpeholderne som hadde gått i stykker, da? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 16. november 2002 #5 Del Skrevet 16. november 2002 Strømper som brukes til strømpeholdere, det er jo nettopp... strømper.... slike finner man på butikken. Om det er strømpeholderen som er ødelagt... ja så finner man slike på butikken også. Jeg skjønner ikke hva som er problemet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 16. november 2002 #6 Del Skrevet 16. november 2002 Er det kanskje stockings du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2002 #7 Del Skrevet 16. november 2002 ja stockings!!!! jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 16. november 2002 #8 Del Skrevet 16. november 2002 Stockings heter strømper på norsk. Se etter pakker med strømper som går opp til låret. Sjekk at det står noe annet enn Stay-ups på. Evt. at det ikke står noe om elastikk på pakken. Gå for dem. Evt. spør i butikken. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå