Gå til innhold

Få flere barn folkens


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leser at fødselstall ene stuper,fikk vil ikke sette barn til verden fordi vi er i usikre vanskelige tider ? jeg synes det er tåpelig å tenke sånn, hva tror dere skjer når ingen føder barn ? jo, vi blir færre folk til å ta jobber, det blir færre butikker,færre bedrifter, mindre folkeliv ute,og vi må nødt å ta inn flere innvandrere som må gjøre nordmenn burde ta.

Jeg leser innlegg etter innlegg på sosiale medier  at folk gråter og er lei seg over at butikker legges ned, ja er det noe rart tenker jeg, når ingen vil få opp folketallet ?? 🤣😲

Anonymkode: b6b81...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skulle jeg gjerne gjort, dessverre opplever jeg spontanabort etter spontanabort. Jeg er ufrivillig barnløs. Det er ikke alltid et valg.

  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre, og begynner å gå ut på dato! 

Anonymkode: faa7b...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sjans i havet slik fødsel- og etteromsorgen er. 

Anonymkode: 29a6f...a25

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke fått barn om du så betalte meg klekkelige summer for det engang, heldigvis bestemmer jeg over min egen kropp og mitt eget liv. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et barn, og kan ikke få flere av medisinske årsaker. Dessuten er det dyrt å leve nå, og jeg ønsker å bruke min økonomi på dem måten jeg allerede gjør.

Anonymkode: 9c77a...ef3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z-generasjonen har nok med seg selv. Gud forby at noen andre skal bli satt foran dem selv! DE har jo depresjoner, fødselsdepresjoner, blir ikke sett, har vondt i smerten og dessuten i psyken, og de må handle mens barnet i barnehage, og få mental breakdown hver kveld for de greier ikke å legge ungen, og  blablbalblablalblabal....

Så nei. Jeg tenker at vi skal være glad hvis de greier å presse ut ÈN unge og mentalt og fysisk overleve det. 

🤪

Anonymkode: faa7b...2d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om jeg i det hele tatt vil ha barn, men om jeg ville, hvem skulle jeg fått dem med?

Anonymkode: 5b70d...608

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Z-generasjonen har nok med seg selv. Gud forby at noen andre skal bli satt foran dem selv! DE har jo depresjoner, fødselsdepresjoner, blir ikke sett, har vondt i smerten og dessuten i psyken, og de må handle mens barnet i barnehage, og få mental breakdown hver kveld for de greier ikke å legge ungen, og  blablbalblablalblabal....

Så nei. Jeg tenker at vi skal være glad hvis de greier å presse ut ÈN unge og mentalt og fysisk overleve det. 

🤪

Anonymkode: faa7b...2d6

Å få barn fører til bitterhet skjønner jeg😅

Anonymkode: f0864...7ce

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg leser at fødselstall ene stuper,fikk vil ikke sette barn til verden fordi vi er i usikre vanskelige tider ? jeg synes det er tåpelig å tenke sånn, hva tror dere skjer når ingen føder barn ? jo, vi blir færre folk til å ta jobber, det blir færre butikker,færre bedrifter, mindre folkeliv ute,og vi må nødt å ta inn flere innvandrere som må gjøre nordmenn burde ta.

Jeg leser innlegg etter innlegg på sosiale medier  at folk gråter og er lei seg over at butikker legges ned, ja er det noe rart tenker jeg, når ingen vil få opp folketallet ?? 🤣😲

Anonymkode: b6b81...201

Hvor mange barn har du da TS?

Jeg hadde ønske om barn en gang, men det gikk dessverre ikke veien. Kan gjerne adoptere da om jeg får muligheten :)

Anonymkode: 1741f...167

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en, og et gravid med nr. 2, det holder for oss.

 Skulle gjerne fått en tredje og fjerde også, men samfunnet er ikke lagt opp til det. Både jeg og mannen jobbet fulle stillinger og flyttet ut på landet for å få råd til hus med litt hage. Jeg har gått ned i stilling for at vi skal kunne gi barnet i barnehagen korte dager det første året. 
 

Ellers lever vi enkle liv da vi ønsker å prioritere familie. Hadde det vært mulig så ville jeg fått flere, men jeg kan ikke gå ned mer i stilling, og vi bor allerede høvlig billig. Barna skal følges opp også, og man skal kunne leve.

Anonymkode: 1de60...a27

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fem! Føler jeg har gjort mitt 😂

Anonymkode: ad7ab...967

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Usikker på om jeg i det hele tatt vil ha barn, men om jeg ville, hvem skulle jeg fått dem med?

Anonymkode: 5b70d...608

Lurer jeg også på, for min egen del altså. Er jo ikke akkurat bare å gå ut og rope: "Heiiii alle sammen, nå vil jeg ha barn, hvem vil pule??"

Anonymkode: b1ef6...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fire. Det er minst en for mye. 

Men jeg har i alle fall gjort mitt, selv om det kostet meg helsa og ekteskapet😔

Anonymkode: 86b23...836

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politikerne ønsker jo at vi skal få færre barn. Hadde de ønsket at vi skulle fått flere barn, så hadde de jo gjort noe med det. Eksempler: billigere strøm, få orden på matkjedene, få langt billigere boliger, stoppe innvandringen, få ned kriminaliteten, overvåke grensene, ta bedre vare på naturen osv. osv.

 

Anonymkode: 0b5e0...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har fire. Det er minst en for mye. 

Men jeg har i alle fall gjort mitt, selv om det kostet meg helsa og ekteskapet😔

Anonymkode: 86b23...836

Enig ang helsa. Jeg har bekken som en 70-åring selv om jeg er 40.👵🏼 var tålig greit fram til tredje, så helsemessig kanskje man burde stoppet der. 

Anonymkode: ad7ab...967

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett barn. Ønsker 1-2 til, men mannen min vil ikke ha flere 🙃 Fordi det er "for slitsomt". Så jadda! 

Anonymkode: 7d99a...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 4 barn og her stopper det. De fleste rundt oss har 3-6 barn😊😊

Anonymkode: d5590...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For gammel! Og muslimene får så mange barn at landet flømmer over uansett. 

Anonymkode: d43d5...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...