AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #1 Skrevet 17. oktober 2024 Jeg ser på bilder fra i fjor og tenker at jeg var såå mye penere enn jeg er nå. Det er noe rart som foregår med kroppen min, jeg har en tyngde og oppblåsthet i ansiktet, og er oppblåst i magen. Jeg føler jeg ser konstant trøtt og stygg ut. Kjæreste og venner sier at de ikke ser forskjell. Kanskje de snakker sant, men jeg vil spy når jeg ser meg selv i speilet. Hvordan kan jeg få opp selvtilliten og ikke være så negativ til utseendet mitt? Setter pris på alle råd 🫶🏻 Anonymkode: c8538...57a 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #2 Skrevet 17. oktober 2024 Når jeg har det slik, fungerer dette best: • Gå turer i frisk luft, gjerne på kvelden, alene, med musikk på øret. Noe som gjør at jeg ikke må pynte meg, møte mye kjentfolk osv. Har fokus på å gå og går raskt. Det tar fokus vekk fra negativt tankekjør. Går så ofte jeg kan. Det ideelle er hver dag. I praksis blir det 4-5 ganger i uka. • Gjøre noe godt for noen. Vise godhet. Gir glede. Gjør at jeg vender blikket utover. • Prøver å få mer søvn. Søvnmangel gjør en sliten og dratt i ansiktet. • Jobber med å akseptere at jeg ikke er en modell, ikke er like pen som søsteren min, at jeg er eldre og at ting siger…. Prøver å ha min verdi i andre ting. Dette gjør ikke at jeg alltid får det til. Jeg strever mye med selvbildet. Alltid gjort. Men jeg prøver å gjøre mot-tiltak. Ønsker deg godhet og glede på din vei! ❤️ Anonymkode: d0d42...39b 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #3 Skrevet 17. oktober 2024 Glemte å tilføye: Minimere tid på Instagram o.l. Avfølge kontoer som trigger. Anonymkode: d0d42...39b 2
Gjest Snøkvit Skrevet 17. oktober 2024 #4 Skrevet 17. oktober 2024 (endret) Gode råd ❤️ Endret 17. oktober 2024 av Snøkvit Utleverende
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #5 Skrevet 17. oktober 2024 Snakk fint til deg selv. Aksepter at du ikke trenger å se perfekt ut og er god nok. Det er ikke angående å se perfekt ut din verdi ligger. Om 10 år vil du synes du så lekker ut nå. Anonymkode: 5180e...8a3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #6 Skrevet 18. oktober 2024 Hvor gammel er du og har du noe som tynger i livet ditt? Anonymkode: d5794...b0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå