LiseTV Skrevet 18. oktober 2024 #41 Del Skrevet 18. oktober 2024 Jeg har ikke noe imot muslimer, men vil ikke dra ditt på ferie. Grunnen er at jeg er transe og det blir ikke godtatt. Har greie muslimske venner som aksepterer meg for den jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 19. oktober 2024 #42 Del Skrevet 19. oktober 2024 Illuminatum skrev (På 18.10.2024 den 14.18): Du vet at det ikke bare finnes en kultur i USA, på samme måte som det i Europa er mer enn en kultur? Selvfølgelig, men ingen av kulturene jeg har blitt presentert for (gjennom nyheter og underholdning) frister meg, i alle fall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #43 Del Skrevet 19. oktober 2024 Ikke "aldri reist til", for det er jo ikke noe jeg frykter, og jeg har strengt tatt vært med på slike turer som barn, men jeg har utrolig liten interesse for typisk "sol og varme"-reiser til Spania og Kanariøyene. Jeg kan bli fristet av nesten alle andre typer ferie, men ikke disse... Anonymkode: dd049...e05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #44 Del Skrevet 19. oktober 2024 Jeg kunne tenkte meg å besøke alle verdens land en eller annen gang, men f.eks. Egypt frister ikke veldig som dame som reiser alene. Kunne f.eks. tenke meg Saudi-Arabia heller enn Egypt nå for tiden. Men andre religioner er bare gøy. Har vært i Indonesia, Malaysia, Tyrkia og Marokko og har ingen problemer med islam som reisende. Men jeg har jo lyst til å se pyramidene en gang i livet. Emiratene og Qatar og sånn frister heller ikke sånn veldig, men tenker det er sånne steder det kunne vært greit å stikke innom med lang mellomlanding. Anonymkode: 703dc...ae2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 19. oktober 2024 #45 Del Skrevet 19. oktober 2024 For meg er Island litt oppskrytt😅 men det har vel mest med at jeg vil komme meg «skikkelig» utav norden, Island blir på mange måter likt Norge. Liker å reise til varme, eksotiske steder men kjenner flere folk fra Island og de er utrolig hyggelige da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 20. oktober 2024 #46 Del Skrevet 20. oktober 2024 Tyrkia og Dubai. Flere land jeg ikke kunne tenkt med å reise til, men anser ikke dem som populære reisemål. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #47 Del Skrevet 20. oktober 2024 Den klassiske "syden" og "granca" frister meg minst. Kan ikke tenke meg noe mer kjedelig. Anonymkode: a48d3...96f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #48 Del Skrevet 20. oktober 2024 Land jeg ikke vil tilbake til: England, Tunisia, Egypt. Land jeg vil og skal tilbake til: USA (ny tur om en uke). Av steder jeg ikke har vært, så er nok Dubai et sted jeg ikke gidder. Anonymkode: 06694...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #49 Del Skrevet 20. oktober 2024 USA. Finner faktisk ikke en eneste fristende ting med å reise til USA. Anonymkode: 57a1b...f20 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #50 Del Skrevet 20. oktober 2024 India, for det virker utrolig skittent, og jeg hater den kvalmende karristanken fra indisk mat. Anonymkode: 7c68c...157 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
binders11 Skrevet 20. oktober 2024 #51 Del Skrevet 20. oktober 2024 USA, Spania og alle land i Midtøsten. Alle muslimske land faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #52 Del Skrevet 20. oktober 2024 Egypt og andre muslimske land. Og ville heller ikke reist til Russland, Bulgaria, Romania osv... Anonymkode: 37b6b...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 20. oktober 2024 #53 Del Skrevet 20. oktober 2024 Mitt absolutte favorittland av steder jeg har vært er USA. Derfor jeg fortsetter å dra tilbake gang på gang😊 Minst likte som jeg har vært var Tunisia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #54 Del Skrevet 20. oktober 2024 Thailand. Anonymkode: 3e851...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #55 Del Skrevet 20. oktober 2024 sicario skrev (6 minutter siden): Mitt absolutte favorittland av steder jeg har vært er USA. Derfor jeg fortsetter å dra tilbake gang på gang😊 Minst likte som jeg har vært var Tunisia. Hvor og hvorfor? Anonymkode: 57a1b...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 20. oktober 2024 #56 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor og hvorfor? Anonymkode: 57a1b...f20 Hvor i USA? Har vært mange steder i USA. Tennessee og Utah kanskje favoritter så langt av de statene jeg har vært. Skal tilbake til California igjen straks, på en festival. Hvorfor er vanskelig å si noe kort om her. En samling fantastiske opplevelser, natur, mat og ikke minst mange utrolige mennesker. Er så mange gode opplevelser at det er litt vanskelig å trekke frem noen få. Tunisia fordi mine opplevelser på Djerba var ræva fra start til slutt. Mye mas, dårlig mat osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #57 Del Skrevet 20. oktober 2024 Tyrkia er jo en Norges favoritt jeg aldri kunne tenkt meg å besøke. Og jeg har vært i afrikanske land 7 ganger, det handler ikke om at de er muslimer. Bare mye støy, turister, og et politisk klima jeg ikke kan støtte. Anonymkode: 232f1...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #58 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 0.39): Jeg kan begynne. Dubai, sharia lover og diktatur. Anonymkode: f9a3e...7b7 Dubai er ikke et land. Anonymkode: edd62...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 20. oktober 2024 #59 Del Skrevet 20. oktober 2024 (endret) De forente arabiske emirater, og det reisemålet så mange velger der; Dubai. Aldri om jeg hadde besøkt et land med så forferdelig kvinnesyn og undertrykking av kvinner og homofile. Er man så uheldig å bli voldtatt i det landet, skal man i hvert fall ikke anmelde mannen, selv om man kjenner navnet hans, for da blir man som kvinne arrestert for å ha hatt sex utenfor ekteskapet...! Så nei, der ville jeg aldri lagt igjen en eneste turist-dollar. Samme med alle andre muslimske land. Jeg besøker ikke land som ser på meg som mindreverdig, knapt verdig å bli kalt menneske av mange mannlige muslimer, som mener kvinner skal/kan denges, voldtas fritt og undertrykkes når mannen finner det for godt. Har lest flere bøker skrevet av muslimer om det, og det er grusomme forhold for mange kvinner (og barn). Endret 20. oktober 2024 av Million 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 20. oktober 2024 #60 Del Skrevet 20. oktober 2024 Det frister meg mindre og mindre å reise til USA. Det er så mye drap i det landet og virker som våpene blir brukt for det minste. Land som Somalia og andre afrikanske land frister ikke. Har vært i Egypt og aldri mer. Masete kjeltring pakk som selger bestemora si for ei krone. Jeg har vært flere ganger i Emiratene og kommer til å reise dit igjen. Folket er svært vennlige og hjelpsomme. Jeg er kvinne selv og har vært der på både familie og venninne ferier. Aldri opplevd noe som helst ubehagelig i Emiratene. Dere som aldri har besøkt Emiratene vet ikke hva dere går glipp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå