jane78 Skrevet 24. oktober 2024 #41 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 23.07): Jeg vurderer å vaksinere barnet mitt, 4 år, mot vannkopper. Hovedgrunnen er at jeg fikk det selv som 11 åring og det er desidert det verste jeg har vært igjennom. Det var noen grusomme uker. Ja, fordi det tok to uker før jeg kunne gå på skolen igjen Min mann hadde ett mye bedre sykdomsforløp enn meg, da han fikk det som 5 åring. Så han er litt mer skeptisk til vaksinen. Her må jeg understreke at han ikke er imot vaksiner generelt, men han mener det er litt ekstremt å vaksinere barnet mot vannkopper, som han anser som er vanlig barnesykdom. Barnet vårt er sunn og frisk, men har litt dårlig immunforsvar. Blir ofte syk og det pleier å vare lenge. Men han har ingen kroniske sykdommer eller andre helseplager. Har noen her gjort det? Vil du anbefale andre å gjøre det? Anonymkode: 77f15...857 Går vel mest på preferanse akuratt den vaksinen, så lenge du har friskt barn. I Norge er det ikke vanlig å gi den vaksinen til barn, men den blir anbefalt til ungdom over 16 dersom de ikke har hatt vannkopper. I andre land derimot, er vaksine mot vannkopper vanlig vaksine barn får. Geniuine argumenter for og imot, ingen krise hvilke valg man tar. Snakk med mannen din, så finner dere ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #42 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): 18 åringer bestemmer vel selv slike ting? Faktisk fra de er 16, mener jeg? Anonymkode: 3bc03...e51 ?? Anonymkode: fced6...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå