AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #1 Del Skrevet 17. oktober 2024 Det at mannen er opptatt av utseende? Klipper og trimmer skjegget, bruker parfyme og deo og lotion, at han kjøper seg fine klær og boksere og sånn? At han er opptatt av fine biler og er handy, at han organiserer date nights? Anonymkode: 7fba2...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #2 Del Skrevet 17. oktober 2024 Jeg tror det er veldig viktig for meg. Han må være ren, om vi ikke er på skogstur da er det en sjarm over det. Han trenger ikke å ha den fineste bilen eller være super handy. Men romantisk er koslig, viktig at han er initiativ rik og det føles ut som han er tilstede og liker å være sammen. Han må ikke være jålete, men han må bry seg litt også. Anonymkode: 751e1...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 17. oktober 2024 #3 Del Skrevet 17. oktober 2024 Det har ingenting å si, men trenger jo å like han. Tror jeg er litt enkel der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #4 Del Skrevet 17. oktober 2024 For meg er personlighet viktig, at han er trygg på seg selv, raus og litt romantisk. Renslighet er viktig, men jeg liker ikke jålete og veldig forfengelige menn. Anonymkode: 12803...8d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 17. oktober 2024 #5 Del Skrevet 17. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det at mannen er opptatt av utseende? Klipper og trimmer skjegget, bruker parfyme og deo og lotion, at han kjøper seg fine klær og boksere og sånn? At han er opptatt av fine biler og er handy, at han organiserer date nights? Anonymkode: 7fba2...074 Han må ha god hygiene og være hel og pen i tøyet, hullete boxere er ikke bra. Klippe hår og negler er en selvfølge. Jeg er ikke så glad i parfyme. Deodorant er en selvfølge. Fine biler bryr jeg meg ikke noe om. Lotion? Bare hvis det er nødvendig for han å bruke det, ellers ikke noe jeg tenker på. Date nights er hyggelig, men jeg kan også organisere, det som betyr noe er at jeg får følelsen av at han vil tilbringe tid med meg. Jeg liker ikke når de bruker for lang tid på utseendet heller, det enkle er ofte det beste. Det som betyr aller aller mest er at han deltar med å holde huset i orden og at han tar sin del av dette arbeidet uten at jeg må mase. En selvstendig mann som oppfører seg som en som har kontroll på livet er det deiligste som finnes. Gjerne en som er handy og som er opptatt av at jeg skal ha det fint i hverdagen. For å bli 10/10 er han også dominant. Alt dette blir det blow jobs av. 😆 Endret 17. oktober 2024 av Blåttvann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 17. oktober 2024 #6 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det at mannen er opptatt av utseende? Klipper og trimmer skjegget, bruker parfyme og deo og lotion, at han kjøper seg fine klær og boksere og sånn? At han er opptatt av fine biler og er handy, at han organiserer date nights? Anonymkode: 7fba2...074 Den eneste tingen du har nevnt her som er viktig for meg, er bruk av deodorant. Og ja, om han faktisk er handy (og ikke bare innbiller seg at han er handy), så kan det også være ganske sexy. Så lenge han ikke stinker svette, er jeg ganske fornøyd. Skjegg eller ei er jeg ikke så opptatt av, men det er klart det er enkelte menn som er finere enten med eller uten skjegg, og det hjelper jo på tenningen at skjegget faktisk kler typen det sitter på, da blir han jo straks mye kjekkere. Parfyme og lotion er unødvendig for min del. Vet ikke helt hva du legger i "fine klær", men jeg tenner faktisk mest på arbeidsbukser og joggebukser. Boksere bryr jeg meg ikke så mye om, man ser dem gjerne bare i noen minutter før de skal av uansett. At en fyr er opptatt av fine biler tror jeg aldri jeg har hørt en eneste kvinne uttrykke at hun ønsker seg, og det gjelder også meg selv. For all del, det er bare fint at menn har hobbyer, men den slags hobbyer bryr meg midt i ryggen, og har nada å si hverken til eller fra på min tenning. At han organiserer date nights er hyggelig og romantisk og får meg til å føle meg verdsatt, men det tenner meg strengt tatt ikke. Det som faktisk har mye å si for min tenning, er at han er hyggelig og enkel å prate med, at han er flink til å kommunisere, får meg til å føle meg avslappet (det vil si, ikke nervøs og usikker på hvor jeg har ham), at han selv er avslappet, har god humor, og er såpass selvsikker at han ikke konstant leter etter bekreftelse, for det er forferdelig slitsomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #7 Del Skrevet 17. oktober 2024 Rein, lukter godt, tar vare på utseendet. Trener. Bidrar, tilbyr alltid sin hjelp når jeg holder på med noe. Flørter med ord og handling. Tar på meg og viser aktivt at han vil ha sex med meg. Anonymkode: 20f13...558 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #8 Del Skrevet 17. oktober 2024 Elementære ting som renslighet og stell av skjegg, negler og hår er vel en selvfølge for de av oss som ikke har en fetisj/greie for det motsatte? Alt det andre har null betydning. Hvis han blir skadet i slik forstand at de tingene frafaller, er det trist å finne ut at man ikke liker personen bak fasaden.. Personlighet og humor betyr noe for meg... Anonymkode: 1a621...33a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #9 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det at mannen er opptatt av utseende? Klipper og trimmer skjegget, bruker parfyme og deo og lotion, at han kjøper seg fine klær og boksere og sånn? At han er opptatt av fine biler og er handy, at han organiserer date nights? Anonymkode: 7fba2...074 At han organiserer «date nights» er veldig positivt syntes jeg 😊 Det andre du nevner er uvesentlig for min del. Anonymkode: 11106...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. oktober 2024 #10 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det at mannen er opptatt av utseende? Klipper og trimmer skjegget, bruker parfyme og deo og lotion, at han kjøper seg fine klær og boksere og sånn? At han er opptatt av fine biler og er handy, at han organiserer date nights? Anonymkode: 7fba2...074 Date nights er jo veldig romantisk syns jeg. Trenger ikke å være store greiene heller. Bare at han viser at han setter av tid til oss to sammen er det aller viktigste ❤️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #11 Del Skrevet 18. oktober 2024 Romantikk, personlighet, snill, vennlighet, hengivenhet, uhøytidelighet og humor er bare basic. Er ikke det på plass, er det ingen vits. Så her snakker vi om det som kommer i tillegg og som er viktig nok. Velstelt på håret og ellers, personlig hygiene, rene og pene klær og en viss generell forfengelighet synes jeg er viktig. Det er også viktig at han er sunn, amorøs, tar vare på kroppen sin og er interessert i ting som betyr noe. Jeg kunne ikke vært i forhold med noen som ikke fulgte med på samfunn/politikk, ikke hadde ambisjoner eller som ikke hadde noen form for kulturell interesse. Ja, jeg er kresen. Anonymkode: 43b21...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #12 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Romantikk, personlighet, snill, vennlighet, hengivenhet, uhøytidelighet og humor er bare basic. Er ikke det på plass, er det ingen vits. Så her snakker vi om det som kommer i tillegg og som er viktig nok. Velstelt på håret og ellers, personlig hygiene, rene og pene klær og en viss generell forfengelighet synes jeg er viktig. Det er også viktig at han er sunn, amorøs, tar vare på kroppen sin og er interessert i ting som betyr noe. Jeg kunne ikke vært i forhold med noen som ikke fulgte med på samfunn/politikk, ikke hadde ambisjoner eller som ikke hadde noen form for kulturell interesse. Ja, jeg er kresen. Anonymkode: 43b21...27f Leser dette og tenker at jeg forstår de som holder seg til kjøpedamer. Anonymkode: 006ee...e7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #13 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Leser dette og tenker at jeg forstår de som holder seg til kjøpedamer. Er dette så spinnvilt, da? Jeg har vært gift med en sånn mann "bestandig". I tillegg er han flink til å lage mat og har stor pikk, så jeg regnet meg som priviligert. Anonymkode: 43b21...27f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 18. oktober 2024 #14 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Leser dette og tenker at jeg forstår de som holder seg til kjøpedamer. Anonymkode: 006ee...e7e Høres ut som en helt vanlig fyr, spør du meg. Å holde kropp og bekledning rent og pent bør de aller fleste greie. Å ta vare på kroppen er ikke ensbetydende med sixpack, og en uten interesser, og som ikke er i stand til å føre en samtale rundt det som foregår i samfunnet og ellers i verden høres ikke veldig spennende ut. Det eneste litt spesifikke "kravet" til den du siterte var vel en kulturell interesse, og det synes jeg da det bør være lov å ønske seg. Jeg forventer ikke noe mindre av en kvinne, jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 18. oktober 2024 #15 Del Skrevet 18. oktober 2024 Dusj hver dag, tannpuss og deo er viktig. Fine klær betyr ingenting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå