AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #1 Del Skrevet 17. oktober 2024 Er det flere som gjør det/må gjøre det for å ikke få saggerumpe i alle bukser? Jeg er ganske liten og tynn. Men syns det er så ubehagelig å måtte dra buksa over navlen. Vil å brette buksa en ekstra brett i livet ødelegge buksa? Anonymkode: ccb79...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #2 Del Skrevet 17. oktober 2024 Ødelegge buksa, nei, men hvorfor kjøper du ikke bukser som passer deg? La være å kjøpe high waist, om du må brette de ned. Anonymkode: 549cf...dd9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #3 Del Skrevet 18. oktober 2024 Nei, jeg kjøper bukser som passer min fasong og kropp Anonymkode: 49258...317 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margeritt Skrevet 18. oktober 2024 #4 Del Skrevet 18. oktober 2024 Jepp, bukser, shortser og skjørt 😅 Det er ikke «bare» å kjøpe noe som passer, når både form, stil og alt annet passer, det er bare for høyt/vidt i livet, slik er livet med litt kort torso 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 18. oktober 2024 #5 Del Skrevet 18. oktober 2024 Du bretter ned, ikke opp. Nei, det vil ikke ødelegge buksa. Men blir det ikke veldig klumpete og ubehagelig å ha på seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #6 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ødelegge buksa, nei, men hvorfor kjøper du ikke bukser som passer deg? La være å kjøpe high waist, om du må brette de ned. Anonymkode: 549cf...dd9 Jeg tror også low waist gjør at jeg må ta de over navlen for at rumpa skal se fin ut. Jeg er ganske liten. Liten rumpe også. Anonymkode: ccb79...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #7 Del Skrevet 18. oktober 2024 Hateridioter skrev (1 time siden): Du bretter ned, ikke opp. Nei, det vil ikke ødelegge buksa. Men blir det ikke veldig klumpete og ubehagelig å ha på seg? Jo men det fins jo nesten bare high waist bukser idag syns jeg. Anonymkode: ccb79...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #8 Del Skrevet 18. oktober 2024 Da får du en skredder til å hjelpe deg. Jeg vil tru du føler deg mye bedre når klærne passer deg perfekt. Anonymkode: 8f0b5...121 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #9 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da får du en skredder til å hjelpe deg. Jeg vil tru du føler deg mye bedre når klærne passer deg perfekt. Anonymkode: 8f0b5...121 Blir vel veldig dyrt å legge opp alle hverdagsbuksene. Vet ikke om det er så lett å legge de opp i livet heller? Anonymkode: ccb79...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #10 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da får du en skredder til å hjelpe deg. Jeg vil tru du føler deg mye bedre når klærne passer deg perfekt. Anonymkode: 8f0b5...121 Det er kanskje litt utfordrende å senke linningen på en bukse, selv for en skredder? Anonymkode: 9a713...edd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #11 Del Skrevet 18. oktober 2024 Jeg gjør det samme, unntatt jeans såklart. Er liten og har en kort midje, og er helt umulig å finne dameklær som ikke er høyt på livet for meg i dag... Anonymkode: 26f4c...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #12 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Da får du en skredder til å hjelpe deg. Jeg vil tru du føler deg mye bedre når klærne passer deg perfekt. Anonymkode: 8f0b5...121 Glidelås og lommer blir fort redusert til ca ingenting ved å forandre linningen. Anonymkode: 136ea...769 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå