AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #1 Skrevet 17. oktober 2024 Hei! Jeg tok full bukplastikk for 6 uker + 2 dager siden. For 5 dager siden ble jeg syk (forkjølelse) og fikk en KRAFTIG hoste, hvor jeg brekker meg. Jeg har begynt å få skikkelig vondt igjen i magemusklene mine, som er sydd sammen, og det kjennes nesten ut som at det er gått opp og fra hverandre igjen øverst i magen. Jeg har også fått tilbake et problem, før operasjonen kunne jeg ikke hoppe, le, hoste eller nyse uten å tisse litt på meg, dette ble derimot fikset etter jeg sydde magemusklene mine, men var tydeligvis en kortvarig glede... for nå skjer det igjen. Jeg er veldig fortvilet.. Håper at det går seg til igjen, og jeg prøver å gjøre bekkenbunnstrening men føler jeg ikke får det til? Det jeg lurte på, var.. 1. Er det mulig at magemusklene glir fra hverandre igjen pga kraftig hoste? 2. Erfaringer plis???? Tusen takk for svar. (Skal kontakte kirurgen imorgen) Anonymkode: 6c052...e4e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #2 Skrevet 17. oktober 2024 Tror ikke det, men du kjenner det om du klarer å stramme magemusklene og kjenne etter om det føles som en rille mellom dem av betydning. Har tatt bukplastikk selv og sydd men jeg har ikke erfaring med å ha hoste mens jeg grodde da. Kan ikke hjelpe deg men jeg håper det går bra Anonymkode: e17c3...c3d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #3 Skrevet 18. oktober 2024 Jeg revnet igjen,måtte sette inn karbon nett som ble festet med skruer i hoftene. Dette var etter en blindtarmbetennelse, begynte å jobbe før sykemelding var utgått.... Anonymkode: f3d22...072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå