Gå til innhold

Liker du å børste hund?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller ikke? Og hvilken rase har du?

Anonymkode: c5197...e06

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg bruker hårrullefra Ikea  de digger det. Springerspaniel, cobberdog og chiauahua Børste hater de.

Anonymkode: 99291...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger, men han blir så intenst masete etterpå og jeg kunne sikkert børstet ham i et døgn om det var opp til han å bestemme. Slutter jeg kommer han bort med labben og legger seg på ryggen for å bli mer børstet. (Og nei, han er ikke utsultet på oppmerksomhet og kos, tvert i mot) 

Anonymkode: 4e5c9...b76

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har en puddel, og syns det er hyggelig kvalitetstid 🙂

Anonymkode: 6363d...08c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og hunden hater børsten😆 likevel børster og steller vi iallefall 2 ganger i uka. Jeg liker å ha et rent hjem, så å dra børsten over hunden etter tur for å fjerne skitt og evt løshår hjelper på. Børster grundig to ganger i uka for å slippe floker og hårballer bak forbeina og bak, heldigvis røyter den lite uten om to ganger i året. Spisshund med myyye pels.

Anonymkode: 99947...271

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spisshundblanding med "kort"/mellomlang pels. Jeg syns det er koselig å børste! Som regel etter tur og matbit. Blir som meditasjon og massasjestund ❤️ 

I røyteperioder børster jeg litt grundigere utendørs. Å børste innendørs blir mer for kos

Anonymkode: cfd0e...354

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har puddel, og syns ikke pelsstell er det morsomste i verden. Det gjør ikke han heller, men heldigvis har han lettstelt pels som holdes kort. Vi bruker derfor minimalt med tid på det, og samtidig slipper jeg jo utrolig mye støvsuging som jeg heller ikke liker 🤣

Anonymkode: 80c94...3da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en malteser som ikke liker børsten særlig og vel ikke min favoritt heller, men vi gjør det for å unngå floker når pelsen vokser ut. 

Anonymkode: f528f...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en finsk lapphund som ikke elsker å bli børstet, men som aksepterer det. Blåser den ofte tørr og fri for rusk og løse hår, men må gjennom med karde hver dag for at det ikke skal floke seg i lyskene og på halen.

Anonymkode: 2cef1...060

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Shetland sheepdog. Elsker å pusle med pelsen hennes 🥰 Gjør det til en kosestund. 

Anonymkode: 9048b...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...