Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Ikke les videre hvis du blir fort kvalm*

Jeg hadde eggløsning igår og hadde sinnsyke smerter i begge eggstokker, nederst i magen, i rumpa, og hele nedre del av magen. Det føltes tungt, og smertene forverrer seg når jeg hoster. Jeg hadde utrolig mye eggløsningsslim(til den grad at jeg måtte skifte truse). Hadde problemer med å gå på do for nr 2, men ting ble lettere når jeg fikk det til. Opplever dette bare de syklusene jeg ikke tar letrozol.  Har tatt letrozol 2 sykluser tidligere og da hadde jeg null smerte og ubehag ved eggløsning. Til info har jeg pcos, men stresser nå med at jeg kanskje har endometriose også? Er det andre som har det slik og klart å bli gravide naturlig? 

Anonymkode: d61e5...e38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke tatt letzerol nå,?

Skrevet

TS her! Har ikke tatt letrozol denne syklus fordi mannen er på jobbreise 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS her! Har ikke tatt letrozol denne syklus fordi mannen er på jobbreise 

Hei! Jeg hadde lignende smerter som deg med letrozol for noen dager siden. Var utrolig vondt, mer enn det jeg noen gang har hatt. Ville tatt en tur til gynekologen bare for å sjekke om alt er greit. Har også pcos. 

Skrevet
Amra2023 skrev (7 minutter siden):

Hei! Jeg hadde lignende smerter som deg med letrozol for noen dager siden. Var utrolig vondt, mer enn det jeg noen gang har hatt. Ville tatt en tur til gynekologen bare for å sjekke om alt er greit. Har også pcos. 

Skal ta meg en tur, men vet du hva dine smerter kom fra? Jeg tok ikke letrozol denne syklusen, og tenkte kanskje smertene kom fra at hormonene var ute å kjørte men med letrozol blir de bedre

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Skal ta meg en tur, men vet du hva dine smerter kom fra? Jeg tok ikke letrozol denne syklusen, og tenkte kanskje smertene kom fra at hormonene var ute å kjørte men med letrozol blir de bedre

Nei, dessverre det vet jeg ikke. Men vi som har pcos kan ha vanskeligheter med å slippe egg så muligens det som er årsaken. Men jeg er ikke sikker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...