Gå til innhold

miljøterapeut årslønn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber du som miljøterapeut og har full ansiennitet? Hva har du i årslønn? Uten kveld og helgetillegg selvfølgelig...:) 

Anonymkode: 4c866...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

698 000.- i såkalt garantilønn(grunnlønn).

Jobber ikke helger, men har en til to kveldsvakter i uken. Har ikke regnet på hvor mye kveldstillegg utgjør igjennom et år.

Anonymkode: f1bb7...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

698 000.- i såkalt garantilønn(grunnlønn).

Jobber ikke helger, men har en til to kveldsvakter i uken. Har ikke regnet på hvor mye kveldstillegg utgjør igjennom et år.

hm, hva er garantilønn? Jeg har full ansiennitet og har 596000,- i året. jobber i kommunen. ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

hm, hva er garantilønn? Jeg har full ansiennitet og har 596000,- i året. jobber i kommunen. ts

Bare er annet ord for grunnlønn.

Jeg har altså 698 000.- i grunnlønn (før variabel lønn/tillegg).

Jobber også i kommune i en miljøterapeuthjemmel (er vernepleier av utdannelse). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Bare er annet ord for grunnlønn.

Jeg har altså 698 000.- i grunnlønn (før variabel lønn/tillegg).

Jobber også i kommune i en miljøterapeuthjemmel (er vernepleier av utdannelse). 

Beklager. Skrev feil. Garantilønn er minstelønn du er garantert i henhold til tariff. Jeg har ikke garantilønn. Men en grunnlønn på 698 000.- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 550 000. Og har sjekket opp flere steder nå hvor det står gjennomsnittslønn for miljøterapeut er mellom 550 og 600. Så det er litt rart at de over her har nærmere 700 + tillegg. Jeg jobber jo også med mange og kjenner ingen som har over 600. Hvor jobber dere egentlig?

Anonymkode: e9727...1c9

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har 550 000. Og har sjekket opp flere steder nå hvor det står gjennomsnittslønn for miljøterapeut er mellom 550 og 600. Så det er litt rart at de over her har nærmere 700 + tillegg. Jeg jobber jo også med mange og kjenner ingen som har over 600. Hvor jobber dere egentlig?

Som sagt så har jeg 698 000.- i grunnlønn. Så kommer tillegg for kveldsvakter på topp. Jeg jobber ikke helligdager og helg.

hva mener du med hvor? Jeg jobber i en kommunal helse- og omsorgstjeneste der vi jobber dag+kveld men ikke helger og helligdager. 

Du kan ikke ikke bare Google deg frem til et gjennomsnitt og tenke at alle ligger i det intervallet.

Det er forskjellige grunner til at noen får løftet seg/ligger godt over tariff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 517.600 i grunnlønn nå.

Med 16 års ans hadde jeg hatt 596.400.

Anonymkode: 0792c...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

563 000,- i grunnlønn. Tillegg kommer utenom. Sykehus. 

10 års ansiennitet.

Anonymkode: 1631d...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

527000 i grunnlønn, har 6 års ansiennitet. Med helg, kveld og helligdager kommer jeg som regel over 600 k i året.

Jobber i kommunen 

Anonymkode: 82aba...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 21.15):

Jeg har også rett i underkant av 700 000.- som grunnlønn i en miljøterapeutstilling. Tillegg for kveld/helg kommer da på topp.

Jeg jobber i kommune.

Som nevnt over her, så er det mange som ikke er avlønnet etter minstelønnen i tariff. Summene der er det som er «garantilønn». Altså en minstelønn som er avtalefestet. Det er ingen ting som hindrer en fra å ha høyere lønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

596.400 med 16 års aansiennitet (de har vært raus med hvordan de har beregnet den, noe som forbauset meg stort).

Anonymkode: 545f1...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...