Rosa Dartle Skrevet 17. oktober 2024 #1 Skrevet 17. oktober 2024 Jeg fikk masse vaksiner i Forsvaret, men husker ikke hvilke. Tenkte å få en oversikt over om jeg burde ta noen vaksiner igjen, og logget inn i Sysvak. Men vaksinene fra førstegangstjenesten ligger ikke der. Hvorfor føres de ikke inn i Sysvak som andre vaksiner?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #2 Skrevet 17. oktober 2024 Det er ikke alle steder som har mulighet til å legge inn vaksiner i Sysvak. Vaksiner tatt på reiseklinikker registreres heller ikke. Men det skal likevel være journalført hos Forsvaret. Du kan ta kontakt med dem og be om utskrift. Anonymkode: ac3d5...312
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #3 Skrevet 17. oktober 2024 Hm. Kan ikke huske å ha tatt en eneste vaksine i førstegangstjenesten. Er det noe de har innført de seneste årene? Anonymkode: 88026...882
Rosa Dartle Skrevet 17. oktober 2024 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hm. Kan ikke huske å ha tatt en eneste vaksine i førstegangstjenesten. Er det noe de har innført de seneste årene? Anonymkode: 88026...882 Kanskje du var yngre enn meg da du var inne? Jeg fikk booster av noen det hadde gått ti år siden jeg hadde fått, mener jeg. Tror kikhoste var en av dem. Det var utbrudd av kikhoste da jeg var inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå