Gå til innhold

Outlander sesong 7B kommer snart!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og jeg gleder meg som et lite barn! Jeg begynte ikke å se Outlander før tidligere i år, men ble kjapt hekta. Jeg har ikke lest bøkene (holder på med første bok bare), så jeg vet ikke hva som skjer. 
Flere som gleder seg? Vet dere om de slipper en og en episode, eller alle på en gang?

Anonymkode: e89ab...9c9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig! Har vært en lang ventetid... De slipper dessverre bare én og én episode om gangen. Det har iallfall vært slik hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
RC skrev (1 minutt siden):

Endelig! Har vært en lang ventetid... De slipper dessverre bare én og én episode om gangen. Det har iallfall vært slik hittil.

Det ante meg… de vil vel tjene mest mulig penger på abonnentene. 🙄 Den kommer ikke til Max/Netflix i starten, gjør den vel? Kommer den til Viaplay? Da må jeg vel abonnere da…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Endelig 🥰 Jeg oppdaget Outlander da sesong 3 kom ut, og har sett alt om og om igjen 😅 Elsker den ❤️ 

Anonymkode: aa4ae...d22

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir nok på Viaplay. Kommer nok dessverre ikke til Max/Netflix før 6 - 12 mnd etterpå. 

Klarer du å vente til det har gått noen episoder, holder det kanskje med bare én måneds abonnement på Viaplay. Tror det er åtte episoder igjen av sesongen 7. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
RC skrev (3 timer siden):

Ja, det blir nok på Viaplay. Kommer nok dessverre ikke til Max/Netflix før 6 - 12 mnd etterpå. 

Klarer du å vente til det har gått noen episoder, holder det kanskje med bare én måneds abonnement på Viaplay. Tror det er åtte episoder igjen av sesongen 7. 

Jeg klarer nok neppe å vente! 🙈🙈 Jeg får vel bare punge ut!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg klarer nok neppe å vente! 🙈🙈 Jeg får vel bare punge ut!

Vi er nok flere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter sesong 5 så gikk jeg lei dessverre. 

Anonymkode: 77001...ff7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
RC skrev (21 timer siden):

Vi er nok flere. ;)

Ja, det regner jeg (og Viaplay) med! 👍🏻

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Etter sesong 5 så gikk jeg lei dessverre. 

Anonymkode: 77001...ff7

Jeg er enig i at serien ikke er like god som den var i den første sesongen. Jeg likte også veldig godt sesong tre (eller deler av den), da vi så hvordan Claire måtte forholde seg til å være tilbake i det 20. århundre og leve sammen med Frank. Men den er fremdeles underholdende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg 😊 likte godt sesong 7a. Synes sesong 1 og 3 er best. Savner erotikken mellom Jamie og Claire. Skjønner at de er "gamle" og orker ikke å hompe på som kaniner lenger 😆 De andre parene i serien har ikke samme kjemi. 

Serien er likevel verdt å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den scenen jeg har sett mest frem til i hele serien (ved siden av printshop) kommer i denne sesongen. Det håper jeg i hvert fall, ligger an til det. Eller er en scene til også som jeg gleder meg veldig til.

Spoiler

Scene 1 - Roger møter sin far, som døde da Roger var liten. Men viser seg at han reiste i tid før han døde. 
Scene 2 - Lord John gifter seg med Claire (hun tror Jamie er død) og de har en scene som er ganske heftig i boka 😅

Hvis de kutter noe av dette blir jeg ilter.

Anonymkode: 310f1...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når kommer resten av sesongen av Outlander på Viaplay? 

Anonymkode: 4d4dd...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Valyria83 skrev (6 timer siden):

Gleder meg 😊 likte godt sesong 7a. Synes sesong 1 og 3 er best. Savner erotikken mellom Jamie og Claire. Skjønner at de er "gamle" og orker ikke å hompe på som kaniner lenger 😆 De andre parene i serien har ikke samme kjemi. 

Serien er likevel verdt å se. 

De klarer jo å komme bort fra hverandre litt for ofte, det er vel et større hinder enn alderen? 🤣 Enig i at de andre parene ikke har samme kjemi. Synes det er direkte ille å se sex-scener mellom Brianna og Roger. De har god kjemi som venner, men seksuelt… huff!! Finnes ikke kjemi der. 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Den scenen jeg har sett mest frem til i hele serien (ved siden av printshop) kommer i denne sesongen. Det håper jeg i hvert fall, ligger an til det. Eller er en scene til også som jeg gleder meg veldig til.

Skjul innhold

Scene 1 - Roger møter sin far, som døde da Roger var liten. Men viser seg at han reiste i tid før han døde. 
Scene 2 - Lord John gifter seg med Claire (hun tror Jamie er død) og de har en scene som er ganske heftig i boka 😅

Hvis de kutter noe av dette blir jeg ilter.

Anonymkode: 310f1...55a

Scene 2 er jeg ganske sikker på er med, i alle fall, jeg har lest ting på nettet som mer enn antyder det. Scene 1 vet jeg ikke. Jeg har ikke lest bøkene (er halvveis i bok 1 bare), men får med meg litt for mye spoilers. 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sesong 1 var best, med all spenningen. Kommer noen til å avsløre at Claire kan reise i tid? Vil hun velge Frank eller Jamie? Nå er det ingen spenning lenger. Jeg driter i Brianna og Roger. Alle reiser frem og tilbake i tid og ingen bryr seg. Og alle de grusomme parykkene! For meg gikk det nedover fra sesong 3.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Wiiii nye episoder i morgen! De er på vei til Skottland, det gleder jeg meg til. Skottland i seg selv var nesten som en ekstra skuespiller i de første sesongene, og det ble ikke helt det samme da de forlot Skottland og dro til Paris/Karibien/USA. Det er vel diverse personer de skal møte igjen i Skottland også, regner jeg med! 
Jeg har aktivert abonnementet på Viaplay og er klar for i morgen! 🎉🎉🎉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte første sesong, men så mista jeg litt interesen etter det. MEN så promoteringen og er det ingen andre som reagerer på at han plutselig ser mye eldre ut en henne? Hun var jo mye eldre en han i begynelsen, men nå er han gammel mens hun er likke ung.... Iriterte meg lit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Pippi Lotta skrev (5 minutter siden):

Jeg likte første sesong, men så mista jeg litt interesen etter det. MEN så promoteringen og er det ingen andre som reagerer på at han plutselig ser mye eldre ut en henne? Hun var jo mye eldre en han i begynelsen, men nå er han gammel mens hun er likke ung.... Iriterte meg lit. 

De har ikke lyktes så godt i å sminke Claire eldre. Eller rettere sagt: Jeg tror ikke de har prøvd så hardt, og jeg antar det har med kjønnsroller å gjøre……… Det er under ett år mellom de to skuespillerne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De har ikke lyktes så godt i å sminke Claire eldre. Eller rettere sagt: Jeg tror ikke de har prøvd så hardt, og jeg antar det har med kjønnsroller å gjøre……… Det er under ett år mellom de to skuespillerne. 

Ja det er sant, hun så ikke spesielt gamel ut ved siden av han i første sesong heller, men da så han i det minste ikke eldre ut en henne. Du har nok rett i at det handler om kjønsroler. Gamle damer er vel ikke "sexy".... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pippi Lotta skrev (55 minutter siden):

Ja det er sant, hun så ikke spesielt gamel ut ved siden av han i første sesong heller, men da så han i det minste ikke eldre ut en henne. Du har nok rett i at det handler om kjønsroler. Gamle damer er vel ikke "sexy".... 

I boka/serien er hun vel rundt fem år eldre enn ham. I sesong 1 klarte de å få Jamie til å se mye yngre ut enn det skuespilleren faktisk var, så da stemte det sånn noenlunde greit. Men det er ikke så enkelt når to skuespillere skal følges fra starten av 20-årene (for Jamies del) og til godt oppi 60-årene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ny sesong? Nå har jeg sett de første to episodene i denne nye sesongen, men har da sett alt dette før? 

Anonymkode: ae815...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...