tussi84 Skrevet 23. oktober 2024 #41 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 19.39): Han trenger lite nærhet og sjeldent sex. Han sier han er veldig lykkelig med meg og ingenting å utsette, men at han bare er sånn. Han har alltid vært sånn. Litt mer giret i periodet men trenger generelt lite. Jeg blir trist fordi jeg føler meg ikke begjært. Føler alltid det er noe med meg selv om han gang på gang utrykker at han ikke kan gjøre noe med det og elsker meg. Han har sjekket testosteron med lege og alt var normalt. Er noen menn bare sånn? Anonymkode: f9719...827 Du er ikke alene ts. Mannen min er også sånn, og jeg føler meg også lite begjært og elsket til tider. Sånn Har vært slik i 4 år nå, og vi har vært sammen i 11 år. Det er stort sett kun klem og småkyss det går i, og det holder det for han. Noen ganger har jeg lyst til å gå pga den manglende nærheten, men jeg føler meg så trygg, og jeg elsker jo han. Vi har også to barn som gjør at jeg ikke har lyst til å rive familien opp. Samtidig er han en snill og omtenksom mann som er ærlig og trofast, noe som nesten er sjeldent nå virker det som. Du må nesten vurdere ts om du orker det i lengden eller ikke, men jeg kan si at over tid hos meg har behovet for sex og nærhet hos meg blitt mindre pga all avisning fra han sin side. Jeg gidder ikke å prøve så ofte som før, og jeg forventer ikke så mye heller. Foreløpig klarer jeg å leve videre i forholdet, men det er ikke sikkert jeg orker i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå