AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #1 Del Skrevet 17. oktober 2024 Når man får pushvarsel hvor det står «ikke la matchen din vente, send henne en mld!» betyr det da at han nettopp har matchet med noen, eller kan det være en gammel match? Anonymkode: b3b6c...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #2 Del Skrevet 17. oktober 2024 Tipper det bare er sånn reklame for at de vil du skal være mer aktiv på appen. Anonymkode: b4ada...82c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #3 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tipper det bare er sånn reklame for at de vil du skal være mer aktiv på appen. Anonymkode: b4ada...82c Hm ja, håper du har rett i det 🙈 Anonymkode: b3b6c...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #4 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hm ja, håper du har rett i det 🙈 Anonymkode: b3b6c...d51 Det er noen du liker der inne? 😊 Anonymkode: b4ada...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #5 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Tipper det bare er sånn reklame for at de vil du skal være mer aktiv på appen. Anonymkode: b4ada...82c Joda, og denne reklamen sendes ut noen timer eller opptil cirka et døgn etter at du har fått en ny match. Du får ikke en sånn melding plutselig etter flere uker. Matchen må være ny. Det betyr likevel ikke at daten til YS nettopp har likt noen på Tinder. Matchen kan komme fordi noen han høyresveipet for lenge siden nå har høyresveipet han så det ble match. Han har jo tydeligvis ikke sendt melding så dette trenger ikke være krise, TS? 😉 Anonymkode: 933af...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #6 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hm ja, håper du har rett i det 🙈 Anonymkode: b3b6c...d51 Ref den andre tråden din, så er du dessverre ikke tøff nok til å drive med dette spillet. Til spørsmålet ditt: de gangene jeg fikk denne meldingen, så var det innen timer etter match. Men du må huske at han kan ha sveipet på henne, lenge før han traff deg. Anonymkode: 103fe...792 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #7 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ref den andre tråden din, så er du dessverre ikke tøff nok til å drive med dette spillet. Til spørsmålet ditt: de gangene jeg fikk denne meldingen, så var det innen timer etter match. Men du må huske at han kan ha sveipet på henne, lenge før han traff deg. Anonymkode: 103fe...792 Jeg tror du har rett i det. Dette påvirker meg altfor mye. Anonymkode: b3b6c...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 17. oktober 2024 #8 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tipper det bare er sånn reklame for at de vil du skal være mer aktiv på appen. Anonymkode: b4ada...82c Reklame fra Tinder for å øke aktiviteten ja… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #9 Del Skrevet 18. oktober 2024 Det kan være gamle matcher ja, de varslene kan komme når man ikke har vært aktiv på Tinder på en stund, kan være etter flere uker. Det eneste det betyr er at han har en match liggende der som han ikke har kontaktet. Anonymkode: 1614d...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #10 Del Skrevet 18. oktober 2024 Hvis jeg husker riktig så kan det komme om det ikke blir kontakt med match, ikke nødvendigvis at du matchet for 2min siden Anonymkode: 952a0...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrKennedy75 Skrevet 18. oktober 2024 #11 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 17.33): Joda, og denne reklamen sendes ut noen timer eller opptil cirka et døgn etter at du har fått en ny match. Du får ikke en sånn melding plutselig etter flere uker. Matchen må være ny. Det betyr likevel ikke at daten til YS nettopp har likt noen på Tinder. Matchen kan komme fordi noen han høyresveipet for lenge siden nå har høyresveipet han så det ble match. Han har jo tydeligvis ikke sendt melding så dette trenger ikke være krise, TS? 😉 Anonymkode: 933af...0c6 Må virkelig si meg uenig her. Krisen er ikke at han kan ha fått nylig match (som du sier kan han ha sveipet for lenge siden), krisen er at han dater TS og har ikke slettet tinder-kontoen. Jeg vet jeg kan være naiv, men fortsatt konto på dating app er en deal-breaker, selv for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 18. oktober 2024 #12 Del Skrevet 18. oktober 2024 Det er reklame. Tinder gir stadig bort Platinum medlemskap til 50% også nå. Ikke faen om jeg betaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå