Gå til innhold

Kvinner liker ofte å bryte hverandre ned, er det derfor oppførselen på KG er dårligere enn andre forum?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg blir brutt ned, er det av en mann ikke av en kvinne. Kan ikke huske å ha blitt brutt ned av kvinner her inne, selv om vi har diskutert vi også.

Anonymkode: 31745...382

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi kan se at du liker din egen post ;) 

Anonymkode: 193e3...7c8

Det har jeg sett folk si før, Men jeg kan ikke se at vedkommende har likt sitt eget innlegg. Hvordan gjør du det? Med mindre du er med i admin/mod teamet og kan se det sånn.

Anonymkode: b6c9c...e9a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er oppførselen på KG representativ for hvordan kvinner egentlig er? Hvordan skal man bekjempe misogyni hvis dette er tilfellet? 

Anonymkode: cd7aa...34b

Nei. Det er selvfølgelig ikke et hundretalls mennesker som representerer halve planetens befolkning.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kvinner er kvinner verst, som vanlig. Kvinner er utrolig dyktige til å dra hverandre ned 

Anonymkode: 742df...d91

Trist forståelse av verden. Har du det inntrykket av din mor? Tanter? Bestemor?

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da kan ikke jeg som mann respektere dem.

Andre menn er ikke interessert i å gå i den tankefellen. Du uttrykker nå at du er en av de mennene som gjør det. Heldigvis er ikke dere en homogen gruppe heller.

Anonymkode: bd171...340

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hver gang jeg blir brutt ned, er det av en mann ikke av en kvinne. Kan ikke huske å ha blitt brutt ned av kvinner her inne, selv om vi har diskutert vi også.

Du vet ikke om det er en mann eller kvinne som står bak det som postes. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kvinner bryter ned kvinner. Ofte på grunn av misunnelse.

Anonymkode: e6a87...9c8

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

111.png

Dette beviser eller illustrerer absolutt ingenting.

Anonymkode: f7ec7...325

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja kvinner bryter ned kvinner. Ofte på grunn av misunnelse.

Anonymkode: e6a87...9c8

Eller forrakt for noen de som underlegen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kvinner er kvinner verst, som vanlig. Kvinner er utrolig dyktige til å dra hverandre ned 

Slik er flertallet dessverre, kvinner har så dårlig selvtillit og selvbildet. Ser på alle andre kvinner som konkurrenter..trist.

Anonymkode: fc501...546

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eller forrakt for noen de som underlegen. 

Eller for helt andre grunner. Det er ikke en fast grunn til at noen ikke liker noen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se Afghanistan før dere begynner med kvinner et kvinner verst. Det finnes verre ting enn sladder og sjalusi, og det er overgrep, miste menneskerettigheter, leve som slave, lemlesting og mord.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er oppførselen på KG representativ for hvordan kvinner egentlig er? Hvordan skal man bekjempe misogyni hvis dette er tilfellet? 

Det kan fort virke som internett får det verste frem i folk, spesielt siden de kan være anonyme. Se bare på rampelys trådene om kjendiser/influencere. Samme damer år etter år som nedsnakker andre, drar frem utseende og kun kritikk og ufine kommentarer i tråd etter tråd. Og dette er mest damer. Så en kan jo lure på hvordan de er i det virkelige liv. 

Anonymkode: bfa1b...737

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Se Afghanistan før dere begynner med kvinner et kvinner verst. Det finnes verre ting enn sladder og sjalusi, og det er overgrep, miste menneskerettigheter, leve som slave, lemlesting og mord.

Skjer ikke i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjer ikke i Norge.

Jeg vil fortsatt heller oppleve sladder enn overgrep å selv om kvinner voldtar, er det større sjangse at en mann gjør det mot meg.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Trist forståelse av verden. Har du det inntrykket av din mor? Tanter? Bestemor?

Det er ihvertfall mer baksnakking der enn blant menn i familien. Er det kaffeselskap, så er det alltid en kvinne som starter om det skal snakkes om andre. 

Dette er noe en ser helt fra barna er på barneskolen. Guttene løser ofte konflikt fysisk, mens jentene bruker ord som makt seg i mellom, så de lærer tidlig, og blir derfor også skremmende gode på det 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ihvertfall mer baksnakking der enn blant menn i familien. Er det kaffeselskap, så er det alltid en kvinne som starter om det skal snakkes om andre. 

Dette er noe en ser helt fra barna er på barneskolen. Guttene løser ofte konflikt fysisk, mens jentene bruker ord som makt seg i mellom, så de lærer tidlig, og blir derfor også skremmende gode på det 

Igjen en veldig trist forståelse av verden. Jeg ble oppdratt med et mer nyansert bilde av kvinner og menn men har selvfølgelig kjennskap til de tradisjonelle kjønnsrollene og medhørende stereotypier.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Slik er flertallet dessverre, kvinner har så dårlig selvtillit og selvbildet. Ser på alle andre kvinner som konkurrenter..trist.

Anonymkode: fc501...546

Jeg tror det er litt vel utopisk å forestille seg at alle kvinner verden over skal være medsøstre som bare ønsker hverandre vel. Blant kvinner som menn er det konkurranse, forskjellige personligheter, meninger, osv.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Igjen en veldig trist forståelse av verden. Jeg ble oppdratt med et mer nyansert bilde av kvinner og menn men har selvfølgelig kjennskap til de tradisjonelle kjønnsrollene og medhørende stereotypier.

Min oppfatning av verden rundt meg har null å gjøre med oppdragelse, det handler om mine erfaringer og hva jeg ser rundt meg, og jeg ser mange flere kvinner som er utrolig stygge med hverandre enn menn

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror det er litt vel utopisk å forestille seg at alle kvinner verden over skal være medsøstre som bare ønsker hverandre vel. Blant kvinner som menn er det konkurranse, forskjellige personligheter, meninger, osv.

Ja, det er nettopp det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...