AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #1 Skrevet 17. oktober 2024 Er det vanlig at man snyter ut snørr innimellom som er litt hardere eller ska alt snørr vanligvis være helt rennende? Vet jeg har nesepolypper Anonymkode: 5c834...c57
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #2 Skrevet 17. oktober 2024 Opplevde at en nesepolypp falt ut for ikke så lenge siden. Jeg fossblødde neseblod i en times tid etterpå, såpass at det rant ut av munnen min mens jeg holdt hodet helt vanlig. Anonymkode: 1d157...1de
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #3 Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det vanlig at man snyter ut snørr innimellom som er litt hardere eller ska alt snørr vanligvis være helt rennende? Vet jeg har nesepolypper Anonymkode: 5c834...c57 Klarer du snyte ut nesepolypper, så bør du få det dokumentert på video, for da er du en sensasjon. Hardere snørr kommer av inntørket snørr. Og hadde polypper dine kommet ut, så hadde du og blødd rikelig. Anonymkode: ace8f...21d 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #4 Skrevet 17. oktober 2024 Kan også være mandelsteiner. Det har jeg opplevd at har kommet ut av nesa når jeg har tatt skikkelig i for å snyte meg når jeg er forkjøla 😂 Anonymkode: 7c559...884
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå