AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #1 Skrevet 17. oktober 2024 Hei, jeg skal starte opp med Evra p-plaster for første gang. Jeg tok forrige måned dessverre en kirurgisk abort, og vil derfor vente på at menstruasjonen kommer tilbake. Jeg vet at man når som helst i syklusen kan starte på p-plaster, men på grunn av aborten ønsker jeg å se at kroppen er tilbake. Ville dere ha sagt at første dag med litt spotting kan beregnes som dag en av menstruasjon? Eller er det første ordentlige «blødningsdag» som er dag 1? Anonymkode: 6acfa...319
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #2 Skrevet 17. oktober 2024 Første blødningsdag er egentlig første dag med friskt blod, men det er ikke farlig om du starter nå. Anonymkode: 06603...4c0
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #3 Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Første blødningsdag er egentlig første dag med friskt blod, men det er ikke farlig om du starter nå. Anonymkode: 06603...4c0 Hei😊 snakket med legen som sa at all form for spotting anses som første dag, så da startet jeg🙈 Anonymkode: 6acfa...319
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #4 Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei😊 snakket med legen som sa at all form for spotting anses som første dag, så da startet jeg🙈 Anonymkode: 6acfa...319 Hvis legen din sier du skal starte, så gjør du selvsagt det Men hadde du spurt en gynekolog som jobber med fertilitet hadde du fått som svar at første blødningsdag er første dag med friskt blod. Anonymkode: 06603...4c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå