Gå til innhold

Hvordan liker en tysker å bli sjekket opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan liker en tysker å bli sjekket opp, lurer jeg på. Eller hvordan kan man signalisere intresse på en måte som gjør at de skjønner det? Hva hvis man stirrer og prøver å smile, f.eks? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,  de er i Tyskland 

Anonymkode: 67702...cb2

Skrevet
Silva20 skrev (3 timer siden):

Hvordan liker en tysker å bli sjekket opp, lurer jeg på. Eller hvordan kan man signalisere intresse på en måte som gjør at de skjønner det? Hva hvis man stirrer og prøver å smile, f.eks? 

Det hjelper ikke. Da tenker de bare at du er en pasient de ikke husker personlig. 

Anonymkode: 030ba...505

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei,  de er i Tyskland 

Anonymkode: 67702...cb2

Jeg har masse familie i Tyskland, men har bodd mesteparten av livet mitt i Norge. Som du garantert er klar over, er det mange tyskere i Norge, og det er mange nordmenn i Tyskland.

Skjønner at hele tråden er en stor vits, men får vel lire av meg at tyskere er like forskjellige som folk ellers. Latterlig at noen spør om "hvordan en tysker liker å bli sjekket opp". Er det mulig...

Anonymkode: f5e46...759

Skrevet

Fra mine turer i Tyskland i ungdommen så merket jeg lite forskjell på tyske og norske gutter i forhold til flørting. Men man kan jo få språkutfordringer selvfølgelig.

Anonymkode: 51fca...f2e

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fra mine turer i Tyskland i ungdommen så merket jeg lite forskjell på tyske og norske gutter i forhold til flørting. Men man kan jo få språkutfordringer selvfølgelig.

Anonymkode: 51fca...f2e

Ikke det at jeg har familiære eller andre forbindelser til Tyskland, men denne tråden fikk meg til å tenke litt. Og jeg mistenker at en del av de innledende premissene i denne tråden ikke treffer. "Tyskerne er ikke sånn som de var" (hvis de noensinne har vært det), hvis man tenker for eks på macho og strenge regelryttere eller noe sånt. Jeg mistenker at det moderne Tyskland har ganske mange kulturelle likheter med Skandinavia og Norge, for eks ift. likestilling og "feminiserte" menn (på godt og vondt), politisk korrekthet, woke, de går tur (mye tur), kildesorterer søpla si, panter flasker og bedriver enøk-tiltak til den store gullmedaljen, osv. osv. Kort sagt mange områder der de er ganske like oss, men kanskje skiller seg litt mer fra det anglo-amerikanske.

Anonymkode: 01141...4e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...