AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #41 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om jeg ikke husker mitt forrige liv spiller det vell ingen rolle hva jeg velger ? Entell lever jeg uvitende eller så blir jeg borte. Anonymkode: 8f94f...58e Kanskje du allerede lever et liv du har levd før 🤷🏻♀️ Anonymkode: 09990...467 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 26. oktober 2024 #42 Del Skrevet 26. oktober 2024 Tja. Hvis jeg ikke husker forrige gang er det kanskje ikke noen vits? Om det da skjer en gang til eller ikke utgjør det ingen forskjell. Jeg liker livet mitt ganske godt i den fasen jeg er i nå. Så å oppleve alt fra jeg var ca. 16 år og oppover ville jeg nok takket ja til. Men barndommen gjør meg usikker. Jeg vil ikke oppleve den på nytt. Jeg ble ikke behandlet dårlig, men jeg var en av de stille og "usynlige" barna. Og det var smertelig ensomt. Hadde jeg fått hatt med meg minnene fra denne gangen tror jeg det ville gått mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #43 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kanskje du allerede lever et liv du har levd før 🤷🏻♀️ Anonymkode: 09990...467 Da jeg var yngre var jeg sikker på at jeg var fanget i en eller annet av helvetes sirkeler der jeg var blitt reinkarnert fra et helvete kun for å gjennomlide i et annet... Anonymkode: 4c282...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 26. oktober 2024 #44 Del Skrevet 26. oktober 2024 Nei. Ikke faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #45 Del Skrevet 26. oktober 2024 Ja. Barnet og mannen er verdt det. Anonymkode: 266d0...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malfred Skrevet 26. oktober 2024 #46 Del Skrevet 26. oktober 2024 nei. flørter med tanken på å forlate 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoUsername Skrevet 26. oktober 2024 #47 Del Skrevet 26. oktober 2024 (endret) Nei takk, forlater nok med tiden. Endret 26. oktober 2024 av NoUsername Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #48 Del Skrevet 26. oktober 2024 Nei!!! Ikke faen! ikke om jeg hverken ikke husket eller kunne huske og gjort andre valg! Anonymkode: 2d543...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #49 Del Skrevet 26. oktober 2024 Tror jeg hadde sakt nei. Livet hadde blitt akkurat på samme vis. Har ikke vært et ille liv så langt. Men jeg måtte gå igjennom et helt nytt liv uten kjæreste/samboer/barn. Har mange venner og et godt forhold til familien min. Men føler på en måte at livet er litt tomt, at det er noe jeg har gått glipp av. Viss livet bare ble spolt tilbake så ville ikke det endret seg. Anonymkode: 6b2f4...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå