Gå til innhold

Hvis du fikk mulighet til å leve det samme livet igjen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om jeg ikke husker mitt forrige liv spiller det vell ingen rolle hva jeg velger ? Entell lever jeg uvitende eller så blir jeg borte.

Anonymkode: 8f94f...58e

Kanskje du allerede lever et liv du har levd før 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 09990...467

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja. Hvis jeg ikke husker forrige gang er det kanskje ikke noen vits? Om det da skjer en gang til eller ikke utgjør det ingen forskjell.

Jeg liker livet mitt ganske godt i den fasen jeg er i nå. Så å oppleve alt fra jeg var ca. 16 år og oppover ville jeg nok takket ja til. Men barndommen gjør meg usikker. Jeg vil ikke oppleve den på nytt. Jeg ble ikke behandlet dårlig, men jeg var en av de stille og "usynlige" barna. Og det var smertelig ensomt. Hadde jeg fått hatt med meg minnene fra denne gangen tror jeg det ville gått mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Kanskje du allerede lever et liv du har levd før 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 09990...467

Da jeg var yngre var jeg sikker på at jeg var fanget i en eller annet av helvetes sirkeler der jeg var blitt reinkarnert fra et helvete kun for å gjennomlide i et annet...  

Anonymkode: 4c282...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei!!! Ikke faen! 
ikke om jeg hverken ikke husket eller kunne huske og gjort andre valg!

Anonymkode: 2d543...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde sakt nei. Livet hadde blitt akkurat på samme vis. Har ikke vært et ille liv så langt. Men jeg måtte gå igjennom et helt nytt liv uten kjæreste/samboer/barn. Har mange venner og et godt forhold til familien min. Men føler på en måte at livet er litt tomt, at det er noe jeg har gått glipp av. Viss livet bare ble spolt tilbake så ville ikke det endret seg.

Anonymkode: 6b2f4...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...