Gå til innhold

Hvis du fikk mulighet til å leve det samme livet igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du etter døden fikk mulighet til å leve akkurat det samme livet på nytt igjen, ville du takket ja eller nei da?

Anonymkode: d42b3...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med kunnskap om forrige liv, eller uten å huske noe? 

Anonymkode: 90529...383

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Med kunnskap om forrige liv, eller uten å huske noe? 

Anonymkode: 90529...383

Uten å huske noe

Anonymkode: d42b3...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. En gang er nok. :sukk: 

Anonymkode: 17415...8c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Uten å huske noe

Anonymkode: d42b3...891

Hmm, må nok si ja. Har noen hyggelige minner og mennesker jeg hadde ønsket å oppleve igjen. 

Anonymkode: 90529...383

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. Det er egentlig ikke så mye objektivt feil i mitt liv. Men jeg har en genetisk sårbarhet for depresjon, jeg føler meg liksom kronisk misfornøyd uansett. Om jeg kan leve det samme livet med de samme hendelsene og de samme folka, men med et annet sett gener, så kanskje.

Anonymkode: 057dd...056

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg husket det forrige livet gjennom den 2. gangen? I såfall nei. Noe av spenningen med livet er uforutsigbarheten. På godt og på vondt er det en drivkraft i det å ikke vite.

Anonymkode: 6f7a7...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært mye redd og engstelig og ble grovt sviktet av mine omsorgspersoner som barn. Ville gått gjennom det samme om igjen ja, for hadde ikke det som har skjedd skjedd, og hadde jeg hatt en annen start på livet, hadde jeg mest sannsynlig aldri funnet det fantastiske mennesket som er min mann. Han er verdt det. 

Anonymkode: 41feb...0da

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvis du etter døden fikk mulighet til å leve akkurat det samme livet på nytt igjen, ville du takket ja eller nei da?

Anonymkode: d42b3...891

Hell no!

Anonymkode: 06fb0...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom jeg hadde hatt viten om fallgruvene,- dvs folk man ikke skulle gitt tid og tillit,- ja ! 

 

Anonymkode: 8ec6a...ec8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men med minner? Ja. Hadde tatt endel andre valg om menn i alle fall

Anonymkode: 26e06...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hatt et veldig godt liv (iallefall så langt - er bare såvidt passert 40) så sånn sett, hvorfor ikke?

Men hvis jeg ikke hadde hatt noen minner om forrige liv, eller at jeg hadde valgt en "reprise", så vet jeg ikke helt hva som skulle vært poenget med det heller? En evig loop der jeg gjør akkurat det samme hver eneste gang? (For man må jo gå ut i fra at dersom man lever "akkurat det samme livet" så får man samme tilbud om å repetere, og svarer akkurat det samme også, hver eneste gang..)

Er det en slags "himmel/helvete light"? Evigheten i loop-form?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke faen! Jeg vil ikke en gang ha det livet jeg har nå første gangen. Ikke pokker om jeg går igjennom alt dette en gang til.

Anonymkode: c690e...586

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gjøre det beste ut av det jeg Hr igjen av livet men hvis jeg fikk adhd i mitt neste liv så nei takk. 

Anonymkode: 136d1...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hvis jeg hadde hatt minner til å gjøre andre valg. Men da hadde det jo ikke blitt det samme livet. Orker ikke tanken på å gå gjennom alt det vonde på nytt, og å se de rundt meg lide igjen.

Anonymkode: d31e1...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...