Gå til innhold

Sex på natten, normalt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en fast partner - vi bor ikke sammen - når vi våkner på natten, oftest meg og legger meg igjen så er jeg så utrolig kåt.

jeg trekker da dama inntil meg eller hun leger seg inntil front eller bak for min front. Hun kjenner da ereksjonen mot magen og spør om jeg kan ta henne litt. 

a er det normalt for menn nærmete 60 å våkne med nattbrød og kvinnen da som er like over 50 er så kåt. Vi ha datet i va 4 år og har ganske mye god sex. Det er jo ikke alltid vi kommer men tar oss en rask 5-7min med intimkos 

hvor vanlig er dette

viril mann 58

Anonymkode: c1393...069

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis begge vil er jo det fint. Men jeg bodde i noen år sammen med en mann som ville hvis han våkna om natta og da var han gjerne igang selv om jeg nesten sov fortsatt.

Anonymkode: 8fabe...038

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hei, jeg har en fast partner - vi bor ikke sammen - når vi våkner på natten, oftest meg og legger meg igjen så er jeg så utrolig kåt.

jeg trekker da dama inntil meg eller hun leger seg inntil front eller bak for min front. Hun kjenner da ereksjonen mot magen og spør om jeg kan ta henne litt. 

a er det normalt for menn nærmete 60 å våkne med nattbrød og kvinnen da som er like over 50 er så kåt. Vi ha datet i va 4 år og har ganske mye god sex. Det er jo ikke alltid vi kommer men tar oss en rask 5-7min med intimkos 

hvor vanlig er dette

viril mann 58

det er ikke unormalt.   jeg kan våkne flere ganger med stiv en. og jeg vet mange  som er mange i 70 åra som blir stiv og har sex

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke hvor normalt det er. Sikkert helt normalt.

Selv har jeg vært seksuell aktiv i 32 år. Kan ikke huske en, eneste gang jeg har våknet på natten og vært kåt/hatt sex.

Anonymkode: a480e...1fe

Skrevet

Dette er drømmen min 🤩 

Kjæresten min vet det så han vekker meg noen ganger med å penetrere meg bakfra. Det er helt nydelig å bli vekket slik 🤩 

Skulle ønske han var kåt iløpet av natten også. Hadde elsket det om han vekket meg for en kjapp en ❤️

Anonymkode: 76ca2...e8d

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor må folk stadig spørre om ting er normalt eller ei? Det meste er normalt, og ha det godt med det uten å ha trang til å dytte det på alle andre.

Anonymkode: bdb04...d63

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Normalt i relativt nytt/spennende forhold, kanskje også i din aldersgruppe. 

Anonymkode: 9038d...076

Skrevet

Dere bestemmer. Det månjo være veldig godt tenker jeg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvorfor må folk stadig spørre om ting er normalt eller ei? Det meste er normalt, og ha det godt med det uten å ha trang til å dytte det på alle andre.

... som selv om det ikke skulle være normalt eller vanlig, spiller det heller ingen rolle. Så lenge det er frivillig og ikke skadelig, så er det bare å nyte det. Det er fordelen med å ikke brette ut sexlivet for alt og alle; man kan like uvanlige ting uten at det er noen som trenger å bry seg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil tenke at ereksjon om natt morgen er noe av det siste som forsvinner? Det er jo en viktig funksjon vissnok. Så at du har det om natta enda er ikke unormalt. 

Jeg har en kjæreste på din alder og er en del yngre, men vi bor ikke sammen enda. Jeg lurer veldig på hvordan dette blir. Om man trenger spontan nærhet som det også i den alderen. 

Anonymkode: 4a5bc...46c

Skrevet

Helt normalt, mannen min får ereksjon nesten hver natt og er på din alder, TS. 

Står som et spett morgen og kveld :)  

Anonymkode: 76870...2aa

Skrevet

mest i starten av en knulle-relasjon for meg. er glad i å sove.

Anonymkode: 4af4a...417

Skrevet

Hvem dater i 4 år?

Anonymkode: 99929...93f

Skrevet

Jeg har våkna midt på natta av at jeg er kåt jeg, så det kunne fort vært slik for meg 😂. Tenker at det må jo bare være fint om man har en partner som liker det. 

Så lenge begge nyter det, så er jo det supert ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 14.53):

hvor vanlig er dette

viril mann 58

Sex er normalt når begge ønsker det, uansett klokkeslett. Mener ihvertfall jeg.

Men så driter egentlig jeg i hva andre mener, mitt liv, jeg bestemmer.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 22.53):

Pga konformiteten og saueflokkmentaliteten i samfunnet. Så lenge noe er "normalt" er det ok.

Anonymkode: a0114...e4e

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Pga konformiteten og saueflokkmentaliteten i samfunnet. Så lenge noe er "normalt" er det ok.

Anonymkode: a0114...e4e

Ordet 'normalt' er et ord i likhet med en boks andre mennesker like å putte andre i, når de ikke forstår det selv...

Det er min oppfatning av ordet normalt. Normalt opplever jeg kan henge sammen med normalisering, og i mitt hode er med på å ta fra individet råderett over eget liv. I verste konsekvens. 

Vi er ulike som mennesker og individer. Det bør heies fram, og ikke trykkes ned...

De gangene jeg ikke føler meg normal så føler jeg at jeg gjør noe 'ulovlig', selv om jeg ikke gjør det...

Så sånn sett er det med på å legge mye skam på andre mennesker der det egentlig ikke trengs. 

Mye bedre om man kan lære seg å tenke sjøl 👌. Det har jeg gjort, og jeg lærer noe nytt hver eneste dag. 

Det er jeg utrolig takknemlig for 💕

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er ofte kåt om natta og elsker natt sex. 
Kona…not so much…😐

• 2 uker senere...
Skrevet
Irak skrev (På 21.10.2024 den 10.55):

Ordet 'normalt' er et ord i likhet med en boks andre mennesker like å putte andre i, når de ikke forstår det selv...

Det er min oppfatning av ordet normalt. Normalt opplever jeg kan henge sammen med normalisering, og i mitt hode er med på å ta fra individet råderett over eget liv. I verste konsekvens. 

Vi er ulike som mennesker og individer. Det bør heies fram, og ikke trykkes ned...

De gangene jeg ikke føler meg normal så føler jeg at jeg gjør noe 'ulovlig', selv om jeg ikke gjør det...

Så sånn sett er det med på å legge mye skam på andre mennesker der det egentlig ikke trengs. 

Mye bedre om man kan lære seg å tenke sjøl 👌. Det har jeg gjort, og jeg lærer noe nytt hver eneste dag. 

Det er jeg utrolig takknemlig for 💕

Godt sagt👍

Skrevet
Kryneren skrev (Akkurat nå):

Godt sagt👍

Tusen hjertelig takk 💕

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...