Gå til innhold

Hvor mye har du og kjæresten kontakt gjennom dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,
Jeg og kjæresten har vært sammen i ca 6mnd.
Vi har det veldig godt når vi er sammen, men når vi ikke tilbringer tid sammen så har vi så å si null kontakt i løpet av dagen/døgnet.
Det er ingen søte snapper, meldinger, eller noe. Vi pleier og ringes på kvelden. 
Det er også veldig sånn fra dag til dag vi planlegger og henge sammen og jeg har forsøkt å ytre at jeg liker å heller ha det sånn at vi planlegger og ikke være sammen, at det liksom er helt naturlig at man tenker at helger, fritid benyttes sammen. 
Mulig jeg er rar der.
Det er ingen bekreftelser å spore og det er svært lite oppmerksomhet og omsorg utover en armkrok om natten. 

Hvordan har dere det? Hvordan liker du å ha det? 
Fra tidligere relasjoner så er jeg vant til at mannen er MYE mere på og holder meg oppdatert litt sånn av/på gjennom dagen og jeg gjør jo da selvsagt det samme tilbake. Det skaper tilhørighet og godhet. Men nå merker jeg at jeg overveier hver minste lille kontakt i fare for å "mase". 
Blir jo fryktelig destruktivt og slitsomt egentlig.

Anonymkode: af336...d5a

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sender god morgen og nattamelding hver dag, og har litt kontakt gjennom dagen på melding, evt ringes om det skulle være tid 

Anonymkode: 70fb5...b24

Skrevet

Vi har vært sammen i 8 år, bodd sammen i 5 av dem. Vi sender hverandre meldinger i løpet av dagen, som "hvordan går det på jobb", "tenker på deg" også videre. Med exen var det kun meldinger om det var noe praktisk info eller liknende, så hvert parforhold er forskjellig.

Anonymkode: 95576...c44

Skrevet

det er lite, om det dukker opp noe spesielt så klart men ellers ikke noe særlig. Når en av oss er på reise er det en samtale på kvelden.. 

Anonymkode: 3f360...f03

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi har vært sammen i 8 år, bodd sammen i 5 av dem. Vi sender hverandre meldinger i løpet av dagen, som "hvordan går det på jobb", "tenker på deg" også videre. Med exen var det kun meldinger om det var noe praktisk info eller liknende, så hvert parforhold er forskjellig.

Anonymkode: 95576...c44

Jeg har alltid vært en av de som ønsker kontakt gjennom dagen, litt koselige meldinger. Men min erfaring er at endel tar det som mas. Heldigvis har jeg endelig funnet ei som føler det samme som meg på det området 

Anonymkode: 70fb5...b24

Skrevet

Vi bor sammen og verken han eller jeg har behov for å snappe eller tekste når begge er på jobb. Så her tekstes det kun hvis det gjelder praktiske ting.

Når han eller jeg er borte er det litt mer oppdateringer i form av tekst og snaps. 

Anonymkode: 5ed64...ed6

• Liker 1
Skrevet

Vi sender god morgenmelding og nattamelding.

Så meldes vi litt i løpet av dagen, så snakker vi sammen når det er en ledig stund i ny og ne. 

Anonymkode: dc967...5a9

Skrevet

Han ringer meg 4-5 ganger hver dag, noen meldinger innimellom der og. Sjeldent at jeg tar kontakt siden han gjør det så ofte.

Skrevet
50 minutter siden, TinaChristina said:

Han ringer meg 4-5 ganger hver dag, noen meldinger innimellom der og. Sjeldent at jeg tar kontakt siden han gjør det så ofte.

Hver dag?👀

Anonymkode: 24102...0a8

Skrevet

Om vi har kontakt i løpet av dagen er det kun beskjeder som "skal jeg handle noe på vei hjem?" "trener etter jobb i dag, kommer senere" eller lignende. Nå bor vi jo sammen, så har ikke behovet for kontakt når vi er på jobb. Var forresten lite kontakt utenom møter før vi flyttet sammen også, han er superdårlig på å bruke telefonen sin, så var (og er) nesten flaks om jeg fikk tak i han. Tok det opp med han, men ble ikke bedring. Han er heldigvis veldig oppmerksom når vi er sammen, så det går greit. 

Skrevet

Gud bedre. Mas

Anonymkode: 7f502...970

• Liker 1
Skrevet

Vi har vært sammen 18 mnd, bor ikke sammen.  Det er en selvfølge at vi tilbringer helgene sammen. Ikke alltid fredagen, kommer an på hva barna våre skal/vil. Og vi bor sammen i alle ferier. 

Iløpet av dagen sender vi snap til hverandre. De siste 3 mnd har vi begynt å ringe hverandre i løpet av arbeidsdagen om det er en ledig stund. 

Vi er hverandres bestevenn. Hvis noe skjer eller dukker opp er vi hverandres første til å dele det med.

Jeg liker dette og er vant til det fra tidligere forhold. Han derimot har aldri snakket så mye med eller hatt så mye kontakt med en dame. Og han har vært gift og har barn med en annen kvinne 😄🤭

Som han sier så faller dette seg naturlig med meg. Han vil ha det sånn. Det er første gang han er forelsket og elsker noen. Det har ikke gått en eneste dag siden da vi møttes uten at vi har kontakt.  Følerier og slikt er ikke hans sterkeste side, så dette mønsteret sier alt 🥰

Anonymkode: 9abca...c8d

Skrevet

Sammen i 6 mnd og vi melder like mye i løpet av dagen, sammen hver gang vi kan og er veldig kosete og flørtete både på meldinger og irl,

Jeg føler meg utrolig mye mere romantisk sammen med han en noen andre forhold jeg har vært i!

Anonymkode: 051da...78f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hver dag?👀

Jepp! 

Skrevet

To år, bor ikke sammen og sees kun i helgene. 
Det er godmorgen og godnatt, så snapper vi litt i ledige stunder, og snakker gjerne på tlf en gang på dagen og en gang på kvelden. 

Anonymkode: 1be8f...1e3

Skrevet

Vi har alltid hatt en del kontakt i løpet av dagen. Det vil si, vi sender gjerne et bilde til hverandre på morgenen for å holde streaken gående, deretter er det mest hjerter. Hender vi ringer hverandre for å planlegge middag osv. Men ja, har jo litt kontakt i løpet av dagen. Og vi er til og med gift og bor sammen. Da vi "kun" var kjærester var det veldig mye kontakt, vi fikk liksom ikke nok av hverandre. :) 

Skrevet

Vært sammen syv år, gift og bor sammen. Har kontakt gjennom hele dagen, enten på messenger, snap eller snakker sammen på telefonen. 🙈😅❤️ 

Anonymkode: 58aa2...167

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vært sammen syv år, gift og bor sammen. Har kontakt gjennom hele dagen, enten på messenger, snap eller snakker sammen på telefonen. 🙈😅❤️ 

Anonymkode: 58aa2...167

Jobber dere ikke?

Anonymkode: 3a303...b8d

• Nyttig 2
Skrevet

Vært sammen i 25 år, bodd sammen i 24 år. Ingen av oss har lov til å bruke privat telefon i arbeidstida/på arbeidsplassen. Da jeg ble akuttinnlagt på sykehus måtte jeg ringe til sentralbordet på jobben til mannen og be dem gi beskjed om at han måtte ringe meg så snart han fikk sjanse til det. Ellers sender vi kanskje en melding i en pause hvis det er noe viktig som ikke kan vente til etter arbeidstid.

Da vi ble sammen bodde mannen i kjellerleilighet i foreldrenes hus og hadde ikke egen telefon (ikke alle hadde mobiltelefon på den tida), så det ble ikke mange samtaler i løpet av uka. Jeg hadde ikke fasttelefon siden jeg visste at jeg bare skulle bo en kort periode der jeg leide, og det å ringe til/fra mobiltelefon var dyrt.

Anonymkode: 033a2...87f

Skrevet
3 hours ago, TinaChristina said:

Jepp! 

Hva prater dere om så mange ganger om dagen?!👀

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...