Gå til innhold

Er det noen her som har datet/ truffet noen over lengere tid, for så å finne ut at vedkommende var i forhold og levde dobbelt liv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

RødSofa skrev (19 minutter siden):

Jeg står midt oppi dette nå, og jeg sliter så voldsomt at jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg videre. 

Jeg har utviklet angst og har store tillitsproblemer. Går til psykolog men føler ingen forstår meg fordi det høres for absurd ut til å ha skjedd. 

Sender en styrkeklem, kjenner meg så igjen i det du sier, det sjokket og de følelsene av svik, ingenting fucker opp hodet så mye.

Nå har det gått 2 år her, begynner så smått å ta kontroll på livet igjen, men kommer aldri til å følelsesmessig involvere meg i noen igjen,  håper du kommer deg styrket ut av dette❤️ 

Anonymkode: 0c4a3...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest RødSofa
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Sender en styrkeklem, kjenner meg så igjen i det du sier, det sjokket og de følelsene av svik, ingenting fucker opp hodet så mye.

Nå har det gått 2 år her, begynner så smått å ta kontroll på livet igjen, men kommer aldri til å følelsesmessig involvere meg i noen igjen,  håper du kommer deg styrket ut av dette❤️ 

Anonymkode: 0c4a3...28b

Takk for at du tar deg tid til å svare, føler meg så veldig alene oppi dette 😔 Det er ingen rundt meg som forstår hvor opp og ned det går, at det ikke bare er og skru av følelsene og at enkelte dager så kan jeg savne han til tross for alt han har dratt meg gjennom…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks holdt på sånn, han hadde ny dame "klar" når han gjorde det slutt med meg. Fant ut i ettertid at han har oppsøkt det aktivt, vært på tinder og styrt på- jeg ante ikke noe. Hun jobbet samme plass som meg og var eksen til en bekjent av ham i tillegg. Og hun visste jo godt om meg selvfølgelig, gav bare blaffen. 

Etter det ble jeg selv kjent med en som virket å være mitt mannlige motstykke. Vi hadde så utrolig lik smak i film,musikk, mat, fritidsinteresser, humor.. alt klaffet nesten for godt. Han hadde en kronisk sykdom (den er reell, ikke en del av løgnen) som gjorde at han ofte måtte holde seg inne/ hjemme og ikke orket så mye folk. Helt forståelig det, så vi møttes ikke så ofte, men hadde mye kontakt gjennom dagene. Ene gangen jeg skulle til ham ble jeg plutselig hentet istedenfor, for jeg kunne ikke parkere utenfor ham. Han skyldte på en halvgal eks som ofte gikk tur forbi og lagde styr for ham hvis hun så ukjente biler. Sååååå dum er jeg ikke, så jeg snuste litt rundt. Han hadde ingen eks, han hadde en pågående flørt med sin beste venns ekskone. Den hadde begynt før det ble slutt mellom henne og eksen og hun ville egentlig ha forhold med ham. Pga hennes barn og "av hensyn" til kompisen han rundlurte ville ikke han ha noe seriøst med henne og drev med meg utenom. Hun var nok ofte en del av disse sykedagene. Glad det ikke gikk lengre mellom oss før jeg fant alt ut.

Møkkamennesker.

Anonymkode: 60352...86a

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bestevenn har kjærsten sin som han har vært sammen med i 5 år og en kollega som han drar hjem til etter jobb i et par timer ca. 1-2 ganger i måneden. Hun kollegaen vet at han har kjærste da, de har til og med truffet hverandre. Skjønner ikke hvordan han får det til å gå rundt uten at kjæresten oppdager det, men jeg vet at han faktisk er med hun kollegaen fordi jeg har fått snap av nakne ryggen hennes mens de to ligger i senga hjemme hos hun.

Anonymkode: 731af...6cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på fb, søk opp Chris-ebou så er det to offentlige innlegg pm han. Var snakk om 15 jenter som ble lurt. 

Anonymkode: 4db26...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på situasjonen. For min del skjedde det en gang. Var en mann som tok kontakt med meg på messenger en sommer etter å ha møtt han på byen. Han virket så koselig. Vi skrev litt frem og tilbake. Så tok jeg initiativ til å møte han på byen sammen med vennene hans. De var så blide og hyggelige med meg. Koste meg veldig. Trodde han var interessert så flørtet litt med han. Rett før vi skulle gå så sa vennene hans til meg at han hadde dame. Det var en skikkelig nedtur husker jeg. Da ble jeg skuffet. 

Sånn er livet. Ting skjer, og man lærer av det. Så tok han kontakt igjen, og han har gjort opp for seg i mine øyne. Så jeg ser litt annerledes på han enn i begynnelsen. Det gjør jeg. Så tenker jeg han er en god venn slik han er. Det er koselig 💕. Støttende og snill opplever jeg han som ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 20.31):

Jeg har personlig aldri hørt om slikt IRL men vi er inne på KG og det virker for å være ganske vanlig. Selvom folk har gule sider, der du kan se hvor mange voksne bor i en husholdning og ikke minst å nesten alle på alderen mellom 30 - 75 er på facebook. 🤭

Anonymkode: f271d...190

Nånei du. Er du skikkelig player har du skjult nummer på opplysningen. Fler og fler har det nå også, da blir det mindre svindel telefoner og telefonselgere :) 

Anonymkode: 8e8a0...1c0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjæreste i litt over ett år. Fant han på tinder etter 6 mnd, og så slo ham opp rett før jul og var på ny dame med det samme. Antageligvis hadde han lett etter damer hele veien. Nå et år etter sliter jeg egentlig fortsatt med å date, mens han er på dame nr 5. Og hun er gift.. 

Anonymkode: 95b41...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RødSofa
Enni skrev (På 31.10.2024 den 20.45):

Neida. Bare å dra en historie om gal eks, så får man den nye til å fjerne nr sitt fra gulesider. Da vises det ikke at man bor sammen, eller om man bor på adresse med flere boenheter.

Man kan fjerne status på fb, blokkere for at enkelte ikke får se det, eller dra den der "gal eks kan ikke vite at jeg er i forhold med deg fordi hen stalker meg på sosiale medier, så jeg må stå som singel". 

Samme med bilder man legger ut på sosiale medier, man kan bestemme hvem på vennelisten som får se innleggene. 

De har også ofte en snapchat nr 2, for passer dårlig at snapscore øker mye når man er i forhold. 

Går man inn for å skjule et dobbeltliv, så får man det til.. en stund ihvertfall. 

Du har helt rett, hvis man virkelig vil så får man det til. 
I mitt tilfelle har han gjort flere av disse tingene med litt moderasjoner, han har også forfalsket dokumenter og tekstmeldinger for at situasjonen han har beskrevet til meg skal se reell ut. Han har også hatt tilgang til telefonen til både meg og hun andre (fordi vi har jo stolt på han), så han har blokkert henne på min og omvendt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødSofa skrev (På 31.10.2024 den 21.18):

Takk for at du tar deg tid til å svare, føler meg så veldig alene oppi dette 😔 Det er ingen rundt meg som forstår hvor opp og ned det går, at det ikke bare er og skru av følelsene og at enkelte dager så kan jeg savne han til tross for alt han har dratt meg gjennom…

Forstår deg ekstremt godt! Hot&cold opplevelsen sitter lenge i kroppen. I de få øyeblikkene de var gode var det fantastisk. Veie det opp mot alt det dårlige hjelper heller ikke..selv når det er mere negative opplevelser den gode..

Det kan ta tid før den følelsen du har nå er borte. Har den selv nå 11 måneder etterpå. Ikke la den personen ta kontakt med deg igjen. Det forlenger bare ubehaget 

Anonymkode: ed924...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 13.19):

Jeg lurer på dette, hvordan fant dere det ut til slutt og hvordan var reaksjonen?

Anonymkode: 1acf9...9cc

Fant rfsu glidemiddel i hans hvite bil.....da fikk han så ørene flagret..  dumpet han.  

Anonymkode: 72f7d...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RødSofa
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Forstår deg ekstremt godt! Hot&cold opplevelsen sitter lenge i kroppen. I de få øyeblikkene de var gode var det fantastisk. Veie det opp mot alt det dårlige hjelper heller ikke..selv når det er mere negative opplevelser den gode..

Det kan ta tid før den følelsen du har nå er borte. Har den selv nå 11 måneder etterpå. Ikke la den personen ta kontakt med deg igjen. Det forlenger bare ubehaget 

Anonymkode: ed924...6a5

Det er det som er så synd her. Forholdet vårt var bare fint. Vi levde bra som kjærester uten og stresse med og bli samboere eller noe. Så skjer det en hendelse hvor jeg får vite av noen andre at dette pågår bak min rygg, så alt ender brått uten at vi har snakket sammen. Så gikk liksom fra alt er fint i vårt forhold til ikke kontakt, ikke en samtale, ikke en forklaring. I mange forhold som ryker så går det liksom litt tid fra tanken om brudd til brudd, men her gikk det rett fra 0 til 100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enni skrev (På 17.10.2024 den 20.25):

Visste det fra før av, men ble månelyst da barna ble dratt inn i løgnene. En kjentsak at mannen er byens felleskuk som later som om han er i forhold med flere damer, samboeren nekter å tro på det da. 

Claudio i Trondheim eller? 🙈

Anonymkode: e019e...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...