Gå til innhold

Er det noen her som har datet/ truffet noen over lengere tid, for så å finne ut at vedkommende var i forhold og levde dobbelt liv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på dette, hvordan fant dere det ut til slutt og hvordan var reaksjonen?

Anonymkode: 1acf9...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Jeg ble illsint. Han fikk som hatten passet, og jeg fortalte kona hans

Anonymkode: 8e8a0...1c0

• Liker 6
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg fant det ut da hun sa det selv. Hun var sammen med både meg og eksen sin en god stund. Det resulterte i mye sinne fra min side. Og det ble helt kaos. Det monsteret av en dame var en jeg gjorde alt for. Hun playet både meg og den andre eksen sin. Ufyselig ekkelt individ. Med. Bpd og narsissisme. 

Anonymkode: 7c9b4...642

Hvor er hun fra? Er det diagnoser hun har fått påvist eller har du gitt henne disse selv? 

Anonymkode: b5e08...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa det selv- sa takk for informasjonen og blokkerte på alle flater. 
Han skulle ikke få en kalori fra meg. Aldri tatt kontakt eller vurdert å oppheve blokkering. 
Han er iingenting for meg.

Anonymkode: e71cc...e68

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste det fra før av, men ble månelyst da barna ble dratt inn i løgnene. En kjentsak at mannen er byens felleskuk som later som om han er i forhold med flere damer, samboeren nekter å tro på det da. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde en kjæreste i 6 mnd, han bodde på samme sted som meg, da han var utplassert der i militæret. Men han kom fra et sted 4 timer unna. Så annenhver helg reiste han hjem til sine foreldre, som var eldre og ikke i god form. Jeg tenkte jo ikke noe over det. Men så kom sommeren, og han skulle til foreldrene sine på 4 ukers ferie. Så fikk jeg omtrent aldri tak i han. Så da ble jeg litt detektiv, og fant ut at han hadde samboer. Da dumpet jeg han. 

Anonymkode: 51857...5e7

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har personlig aldri hørt om slikt IRL men vi er inne på KG og det virker for å være ganske vanlig. Selvom folk har gule sider, der du kan se hvor mange voksne bor i en husholdning og ikke minst å nesten alle på alderen mellom 30 - 75 er på facebook. 🤭

Anonymkode: f271d...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble invitert hjem til leiligheten hans og oppdaget at det ikke var noen personlige eiendelen der. Det var jo litt rart, siden han hadde flyttet fra kona og inn der for flere måneder siden. Så fant jeg ut at det var en utleieleilighet som han hadde skaffet for anledningen, men at han til vanlig bodde sammen med kona enda. Han prøvde å overbevise meg om at det virkelig var slutt, men at de bodde sammen pga barn og økonomi. Jeg gjorde det slutt. Jeg sa dessverre aldri noe til kona.

Anonymkode: 40914...d9a

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, husker ikke hvordan jeg fant det ut. Med han ene fant jeg det vel ut over en lengre periode. Dvs det gikk fra å være en venninne og til slutt viste det seg å være kjæreste eller samboer, de hadde bare pause. Same shit, spør du meg.

En annen sa han var separert bl.a. Men pga mange detaljer tenker jeg det bare var noe han sa. 

Jeg gidder ikke bry meg så mye, jeg blir lei og irritert, og kutter de ut, men jeg gidder ikke stresse med krangel osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg har personlig aldri hørt om slikt IRL men vi er inne på KG og det virker for å være ganske vanlig. Selvom folk har gule sider, der du kan se hvor mange voksne bor i en husholdning og ikke minst å nesten alle på alderen mellom 30 - 75 er på facebook. 🤭

Det er sikkert vanskelig å tro at noen kan være så frekk. En del lyver om navnet sitt til å med. 

Husker ei som hadde 2 Facebook profiler med ulikt etternavn. Lystløgner.

Anonymkode: 3b74b...312

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke datet, men chattet/flørtet. To ganger har jeg blitt kontaktet av sure damer som lurer på hva jeg har med typen dems å gjøre. En type fra dating-app og en jeg møtte på byen. Hadde ikke sex altså, og hadde ikke addet hverandre på sosiale medier ennå utover snapchat. Men var prat om å møtes på date snart. Ble ikke noe av det, for å si det sånn…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Men det ser også ut som noen ikke bryr seg at de dater en med samboer eller er gift. De vil vel bare ha litt felleskuk som det så pen ble kalt

Anonymkode: b8f87...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men det ser også ut som noen ikke bryr seg at de dater en med samboer eller er gift. De vil vel bare ha litt felleskuk som det så pen ble kalt

Anonymkode: b8f87...55a

Eller fellesfitte 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han og ekskona to be bare bodde sammen i en overgang for å gjøre det lettere for alle, pluss at hun levde i fornektelse og trengte tid på å bearbeide forholdet. Etter at det hadde gått 9 måneder synes jeg det var på tide at hun snart forsto og tok seg sammen. Forestill dere sjokket jeg fikk da jeg innså at hun hadde ikke hørt et ord om skilsmisse eller noen ting. En venninne som jobbet i bank den gangen sa til meg at de hadde vært innom der som ektepar for å høyne huslånet, ikke selge, slik han hadde sagt. 

Hun fikk et anonymt brev i posten, dette var før sosiale medier og før internett så og si. 

Anonymkode: 3cc43...17f

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingen personlig.. Men bodde i en sliten blokk mens jeg studerte, og naboen der levde nok ett dobbelt liv😬 

For plutselig en kveld, stod det en dame med 4 barn og holdt på slå inn døra🫣

Kort fortalt så utviklet det seg stygt, i en 2 ukers periode! Altså slåssing, bilen dems ble oppskrapt, helt Jerry Springer tilstander😵
Og plutselig var leiligheten tom!

Anonymkode: b482f...a55

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Åja. Hvor hun er fra? Østfold

Anonymkode: 7c9b4...642

Hvor gammel er hun? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, fikk det fortalt av andre at han var i ett forhold og akkurat hadde giftet seg.  Når jeg konfronterte han med det, så fortalte han at han ikke ville si noe før etter han hadde gått i fra kona, p.g.a mye psykisk terror og trusler fra henne, samt at han måtte få orden på økonomi før han fortalte at han skulle gå fra henne.  Dumpa han, og han er fremdeles gift med den "psykopatiske" kona, i ettertid har det kommet frem at han har vært mye utro i alle sine tidligere ekteskap. 

Anonymkode: 0c4a3...28b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg står midt oppi dette nå, og jeg sliter så voldsomt at jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg videre. 

Jeg har utviklet angst og har store tillitsproblemer. Går til psykolog men føler ingen forstår meg fordi det høres for absurd ut til å ha skjedd. 

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 20.31):

Neida. Bare å dra en historie om gal eks, så får man den nye til å fjerne nr sitt fra gulesider. Da vises det ikke at man bor sammen, eller om man bor på adresse med flere boenheter.

Man kan fjerne status på fb, blokkere for at enkelte ikke får se det, eller dra den der "gal eks kan ikke vite at jeg er i forhold med deg fordi hen stalker meg på sosiale medier, så jeg må stå som singel". 

Samme med bilder man legger ut på sosiale medier, man kan bestemme hvem på vennelisten som får se innleggene. 

De har også ofte en snapchat nr 2, for passer dårlig at snapscore øker mye når man er i forhold. 

Går man inn for å skjule et dobbeltliv, så får man det til.. en stund ihvertfall. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 21.44):

Hvor gammel er hun? 

hun er 30, moss, vil du vite hvor hun jobber og?

Anonymkode: 6b7e0...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...