Gå til innhold

NAD+ og Q10 mot ME

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare virkelig anbefale til alle dere som lider av både ME, utmattelse og MS, det viser seg at NAD+ virker mot demens, parkinson og Alzheimers i tillegg 👍🏼

Anonymkode: ae26d...b0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vil bare virkelig anbefale til alle dere som lider av både ME, utmattelse og MS, det viser seg at NAD+ virker mot demens, parkinson og Alzheimers i tillegg 👍🏼

Disse er ikke noen skumle stoffer, det er stoffer kroppen lager selv og som fås kjøpt som kosttilskudd, jeg har hatt kjempegod effekt av det mot min tidligere utmattelse 👍🏼

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Disse er ikke noen skumle stoffer, det er stoffer kroppen lager selv og som fås kjøpt som kosttilskudd, jeg har hatt kjempegod effekt av det mot min tidligere utmattelse 👍🏼

Hva gjorde man før i tiden mot ME MS og andre utmattende sykdommer ? Kjerringråd ?

Anonymkode: 3aafd...56b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva gjorde man før i tiden mot ME MS og andre utmattende sykdommer ? Kjerringråd ?

Anonymkode: 3aafd...56b

det vet jeg ikke, men dette er det verdt å prøve ...

Skrevet

Jeg har ME og har tatt niacin og q10. Jeg har også tatt bøtter med d vitamin og b12, og spiser veldig sunt. Har forsatt ME. Disse tingene virker bare hvis man har en mangel og det er denne mangelen som er direkte årsak til sykdom. 

Anonymkode: eae20...e4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...