AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #21 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan være generalisert angst. Det er vel bare en mer alvorlig form for stress. Anonymkode: 054c0...76d Ganske ulik behandling da, så riktig diagnose er viktig. Anonymkode: 5c6e1...83a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #22 Del Skrevet 21. oktober 2024 Jeg har det slik også. Liker egentlig jobben min, men så er det alle de kravene om å produsere artikler til publisering, søke stipend/stønad, stadig jag om å få til prosjekt og samarbeide med de «rette». Føler at jeg er totalt mislykket og går med høye skuldre hele tiden. Klarer ikke å sove gjennom en hel natt, våkner stort sett i 1-2 tiden og da er det fullt tankekjør. Klarer ikke å slappe av etter jobb, men sitter da med veldig indre stress/uro. Anonymkode: eefb6...18b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #23 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 13.25): Dårlig erfaring med NAV. Hver gang jeg er i kontakt med veileder har jeg fått ny veileder. Hver av dem sier ulike ting, så jeg har mistet tillit og troen på at de kan hjelpe meg. Anonymkode: 054c0...76d Sykefravær på grunn av utbrenthet de også. Anonymkode: de437...d2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå