Gå til innhold

Kommentar fra kollega

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Han vil ha trekant. Jeg hadde blitt rasende. 

Anonymkode: 899d1...579

Fyren har 2 senger på rommet, der den ene er en dobbeltseng. Ikke så mye å rase over

Anonymkode: 8b3f2...452

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Fyren har 2 senger på rommet, der den ene er en dobbeltseng. Ikke så mye å rase over

Det en dobbelseng på rommet, altså normalt plass til to stykker. Han har rommet alene, men kommenterte det til meg to ganger at det var to ledige plasser.

Han sa det en gang. Jeg lo det vekk. Han sa «Hørte du jeg sa?» Jeg sa, nei. «Han gjenntok det» Rakk ikke si noe mer, for da kom det flere fra jobb.

Anonymkode: 38f38...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det en dobbelseng på rommet, altså normalt plass til to stykker. Han har rommet alene, men kommenterte det til meg to ganger at det var to ledige plasser.

Han sa det en gang. Jeg lo det vekk. Han sa «Hørte du jeg sa?» Jeg sa, nei. «Han gjenntok det» Rakk ikke si noe mer, for da kom det flere fra jobb.

Anonymkode: 38f38...cad

Som sagt 2 senger. Eller 1 dobbeltseng og en sovesofa. Altså 3 sengeplasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som sagt 2 senger. Eller 1 dobbeltseng og en sovesofa. Altså 3 sengeplasser.

Så du tror fortsatt at det bare var en rent informativ beskjed om antall senger? 

Ingen av oss kan vite hva kollegaen mente, men om han mente å informere om hvor mange senger rommet hans var innredet med, hadde han nok sagt det helt eksplisitt.

Å kommentere ledige sengeplasser  på et hotellrom høres mer ut som en subtil måte i si man er åpen for nattlig visitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...