AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #1 Skrevet 17. oktober 2024 Vi er en gruppe fra jobb (samme avdeling) som er på en konferanse i utlandet. Vi skal være her hele uken. Etter innsjekk på mandag, sto jeg nede i lobbyen og ventet på de andre, før vi skulle spise middag. Da kom en av mine mannlige kollegaer bort til meg og sa «At han hadde fått dobbelseng, men det var fremdeles to ledige plasser i sengen» Han gjentok det to ganger. Jeg ble litt satt ut og rakk ikke si noe tilbake/reagere fordi det kom flere folk. Hva mente han med det? Er han interessert i meg? Eller noen andre på jobb? Eller skal han på sjekking her vi er? Upassende kommentar? Ble veldig usikker. Vil ikke være innbilsk, vi har ellers det jeg vil kalle et helt vanlig forhold mellom kollegaer. Anonymkode: 38f38...cad 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #2 Skrevet 17. oktober 2024 To ledige plasser? Det høres jo merkelig ut å si i tillegg. Skal han ha trekant da eller? Eller skal han ligge et annet sted? Snålt. Hadde han sagt "jeg har en ledig plass i sengen" så hadde jeg tatt det som flørting, men to plasser? Det er bare rart. Anonymkode: 8fdf4...9bf 5 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #3 Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva mente han med det? Er han interessert i meg? Eller noen andre på jobb? Eller skal han på sjekking her vi er? Upassende kommentar? Vil du at han skal være interessert? Anonymkode: 5eed8...20e 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #4 Skrevet 17. oktober 2024 Hadde latt den passere, men vært på vakt for flørting eller annet upassende. Hvis han er pågående ville jeg vært tydelig på at jeg ikke er interessert Anonymkode: a5dbb...30b 9
Blueberrymuffin Skrevet 17. oktober 2024 #5 Skrevet 17. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Vi er en gruppe fra jobb (samme avdeling) som er på en konferanse i utlandet. Vi skal være her hele uken. Etter innsjekk på mandag, sto jeg nede i lobbyen og ventet på de andre, før vi skulle spise middag. Da kom en av mine mannlige kollegaer bort til meg og sa «At han hadde fått dobbelseng, men det var fremdeles to ledige plasser i sengen» Han gjentok det to ganger. Jeg ble litt satt ut og rakk ikke si noe tilbake/reagere fordi det kom flere folk. Hva mente han med det? Er han interessert i meg? Eller noen andre på jobb? Eller skal han på sjekking her vi er? Upassende kommentar? Ble veldig usikker. Vil ikke være innbilsk, vi har ellers det jeg vil kalle et helt vanlig forhold mellom kollegaer. Anonymkode: 38f38...cad Dobbeltseng = 2 Og han har 2 ledige plasser 🤔 Han er i værtfall ikke interessert i deg, for da hadde han kun hatt 1 ledig plass i senga. Han er kun ute etter de to løseste kvinnene som blir med han på trekant. Det er da ganske opplagt. Han spør deg jo ganske rett ut, om du ønsker å hore rundt i senga med han og en til kvinne. Endret 17. oktober 2024 av Blueberrymuffin 8
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #6 Skrevet 17. oktober 2024 for en teit ting å si uansett hva, jeg ville latt det passere men ved antydning til flere slik ville jeg sagt at du oppfatter det som upassende.. Anonymkode: cc4a9...081 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #7 Skrevet 17. oktober 2024 Han vil ligge med deg på jobbreise🙂 Ganske enkel flørting.... Anonymkode: 829e6...9ab 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #8 Skrevet 17. oktober 2024 Ville spurt om han ligger på gulvet 😛 Anonymkode: 3d52d...dbc 5 5
Hateridioter Skrevet 17. oktober 2024 #9 Skrevet 17. oktober 2024 Dårlig forsøk på fleip - like greit å bare late som ingenting. 4
lillevill Skrevet 17. oktober 2024 #10 Skrevet 17. oktober 2024 Blueberrymuffin skrev (8 timer siden): Dobbeltseng = 2 Og han har 2 ledige plasser 🤔 Han er i værtfall ikke interessert i deg, for da hadde han kun hatt 1 ledig plass i senga. Han er kun ute etter de to løseste kvinnene som blir med han på trekant. Det er da ganske opplagt. Han spør deg jo ganske rett ut, om du ønsker å hore rundt i senga med han og en til kvinne. Han har jo ikke det, om han skal ligge der selv. Da har han en ledig plass. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #11 Skrevet 17. oktober 2024 lillevill skrev (3 minutter siden): Han har jo ikke det, om han skal ligge der selv. Da har han en ledig plass. Han sa at han hadde to ledige plasser, hvor har du det fra at han har en ledig plass, noe han aldri sa om du leser hovedinnlegg. Anonymkode: ebc7a...b2a 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #12 Skrevet 17. oktober 2024 Han vil ha trekant. Jeg hadde blitt rasende. Anonymkode: 899d1...579 6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #13 Skrevet 17. oktober 2024 Denne type forsk på "humor" hører jeg stadig vekk hos mannlige kollegaer over 40-50. Tror bare de har blitt oppfostret på seksuell humor "sa brura"-opplegg. Det er en default å ty til den slags slapstick når arbeidssituasjonen er mer uformell. Tviler på at dette er en invitasjon til noe som helst. Bare spøk det vekk selv. Greit å vite at humor og sjargong er generasjonelt. Anonymkode: 02c9c...2aa 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #14 Skrevet 17. oktober 2024 Kanskje det var en måte å si at senga var gedigen på? 😅 Veldig rar ting å si. Ikke klarte han å naile å høres grisete ut heller😆 Anonymkode: 79f57...0af 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #15 Skrevet 17. oktober 2024 1 han vil se på hun og en annen mann 2 han vil se på hun og en venninne 3 han vil sove hos henne ... Anonymkode: 3bc5b...19a
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #16 Skrevet 17. oktober 2024 Han bemerker at han har fått dobbeltseng, men at det fortsatt er to ledige plasser i sengen? Og han sier dette to ganger? Han kommer nok til å si det igjen. Ville bare spurt om hvor han har tenkt å ligge hvis han ikke har tenkt å ligge i sengen? Spill dum og spør om han skal sove på et annet rom eller om han trenger å bytte rom? Resepsjonisten kan jo sikkert ordne det. Vanskelig å forstå hvorfor ellers sengen hans er ledig. Anonymkode: de759...fa8 4
Maggi2 Skrevet 17. oktober 2024 #17 Skrevet 17. oktober 2024 Ser for meg en litt sånn sleazy type, dere snakker om rommene og så "høhø, har to ledige plasser i sengen", blunke blunke. Han hadde vel slått til hvis du hadde dukket opp i sengen hans, men tror ikke han har noen store forventninger om det liksom 😆
lillevill Skrevet 17. oktober 2024 #18 Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Han sa at han hadde to ledige plasser, hvor har du det fra at han har en ledig plass, noe han aldri sa om du leser hovedinnlegg. Anonymkode: ebc7a...b2a Han har ikke to.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #19 Skrevet 17. oktober 2024 Er ikke dette et forsøk på å si at han har fått en veldig stor seng? Sikkert klønete form for humor. Tror ikke jeg ville tenkt for lenge på at dette var flørting.... Bare la det passere. Anonymkode: 7c35c...17e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #20 Skrevet 17. oktober 2024 lillevill skrev (1 minutt siden): Han har ikke to. Han sa jo to 🤷♀️ Merkelig nok. Utrolig forvirrende, håper TS klarer å lire ut av ham hvorfor senga hans blir ledig 😄 Kanskje han skal sove hos en annen kollega og er stolt? 😅 Anonymkode: 8fdf4...9bf 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå