Alvea Skrevet 17. oktober 2024 #1 Del Skrevet 17. oktober 2024 Jeg trenger ny regnjakke. Har sett litt på Bergen Poncho fra Blæst. Noen som har erfaring med denne? Holder den deg tør? Er hetten god? Synes den er så fin i beige, men redd den skal bli fort skitten. Er småbarnsmor, så den bør være slik at skitten prelles fort av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 18. oktober 2024 Forfatter #2 Del Skrevet 18. oktober 2024 Ingen? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #3 Del Skrevet 18. oktober 2024 Jeg har hatt den, men solgte den da jeg ikke syntest den var sååå praktisk. Sjekk heller ut de fra Twenty four på Get inspired! Anonymkode: f91e5...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #4 Del Skrevet 18. oktober 2024 Jeg har den. Er sånn middels fornøyd egentlig. Jeg liker at stoffet er matt, mye finere enn en del klassise regnjakker å se på. Fine og praktiske detaljer rundt ermer og at hetten kan justeres. Men så synes jeg at den er litt merkelig i størrelsen. Jeg har M, min vanlige størrelse, og den er diger rundt kroppen, men relativt smal rundt håndleddene, så vet ikke om jeg kunne hatt S heller. Uansett så er det fint at den er romslig (kan ha jakker og vesker under ponchoen), men savner muligheten for å kunne snurpe den sammen. Den blir jo veldig åpen nede, og ikke alltid at det er praktisk eller ønskelig. En annen ting er at stoffet er ganske tynt/svalt. Definitivt en fordel på noen måter (er mange regnjakker jeg aldri kunne brukt på sommeren fordi de blir for klamme), men stoffet blir også veldig fort kaldt når det er vått. Føles nesten fuktig på innsiden, selv om den ikke er det. Så jeg er veldig delt på den. Har prøvd et par andre ponchoer (blant annet Aim’n), som jeg ikke likte like godt, men samtidig så ser jeg at jeg ikke bruker den like mye som det jeg trodde at jeg ville… Er liksom noen småting som gjør den upraktisk. Anonymkode: aaa30...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 19. oktober 2024 #5 Del Skrevet 19. oktober 2024 (endret) Jeg kjøpte meg regnjakke/frakk fra Bregn i fjor og er utrolig fornøyd; holder meg varm og tørr, og blir ikke klam i den, Vurderte først poncho pga de er så stilige, men ei venninne frarådet meg det pga hun har regnponcho og synes det er noe herk å dra en klissvåt poncho over hodet. Her vi bor ved kysten på Nordvestlandet så kan det bli skikkelig værbruk med kraftig regn samtidig som det blåser sideveis, så jeg har ikke angret en dag på kjøpet. Jeg har denne, men i sjokoladebrun farge https://www.vakrevene.no/products/monsun-coat-taupe/must_choose_attributes/yes edit; den er stor i størrelsen; jeg kjøpte en størrelse mindre, likevel har jeg mer enn god nok plass til en god og tykk hjemmestrikket genser under Endret 19. oktober 2024 av skruf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manglerud19 Skrevet 26. desember 2024 #6 Del Skrevet 26. desember 2024 Blæst bergen er kjempefin . Har en i beige og en i blå . Blir fort glad i dem . 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #7 Del Skrevet 27. desember 2024 Jeg har Blæst ponchoen og er vel sånn passe fornøyd.. den har bare den ene brystlomma og når mobilen ligger oppi føler jeg den "drar" ponchoen fremover pga tyngden. Så den blir lengre foran enn bak om du skjønner? Så jeg går og napper i den bak hele tiden for å rette opp. Mulig det er bare meg som kjenner på dette? Bør kanskje heller ha ei lita veske under, men går ikke på tur med veske akkurat. Jeg gikk tur i en time i pøsregn og den tok faktisk inn litt vann. Det hadde jeg aldri trodd. Men fin til bruk i sommerhalvåret da man trenger lite under og blir ikke klam. De er kjempestore i størrelsen, jeg gikk ned 2 størrelser. Så alt i alt, kul å se på men ikke det mest praktiske plagget. Merker jeg tar de andre regnjakkene på meg når jeg går ut.. Anonymkode: f3a29...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #8 Del Skrevet 27. desember 2024 Her i Ålesund har annenhver husmor en slik poncho. Jeg holder meg unna 🫣 Anonymkode: 2c955...4db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #9 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Her i Ålesund har annenhver husmor en slik poncho. Jeg holder meg unna 🫣 Anonymkode: 2c955...4db Det var da ikke mange. Husmødre er da en utdøende rase, de fleste kvinner er i dag yrkesaktive. Anonymkode: 8d498...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå