Gå til innhold

Ansatt hos meny men får ikke ekstra trumfbonus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber på meny og har gjort det i over et år nå. Etter å ha jobbet der i noen måneder fikk jeg beskjed om at jeg kunne få 10% trumfbonus. Så jeg fant ut at man måtte logge inn på menyokta, for å deretter legge det inn på min side under e-postadresser. Men jeg ser jo på kvitteringene mine at jeg ikke får 10% bonus? Hva er det jeg har gjort feil? Noen som vet hvordan jeg får rabatten?
Har lagt inn trumfnummeret mitt inne på min side på Okta.

Anonymkode: 79ef9...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og vi på kvinneguide har selvsagt oversikt over de interne ansattrabatter hos din arbeidsgiver?

Anonymkode: 48326...bcb

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og vi på kvinneguide har selvsagt oversikt over de interne ansattrabatter hos din arbeidsgiver?

Noen kan jo ha det? Tror ikke at alle har oversikt over det nei, men hvis noen her jobber i norgesgruppen kan det godt hende de vet det.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket trumfsaldoen din? Kan det være at pengene går rett inn på trumfkonto, som med Meny Mer-rabatten?

Anonymkode: e5d79...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde spurt om dette på intranettet og ikke internettet..... :)

Anonymkode: 5c5ab...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må på innstillinger og huke av at du er ansatt. Så legge inn ansattnummeret ditt

Anonymkode: 0f11b...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Alle har jo Okta-appen?

Anonymkode: 302df...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har du sjekket trumfsaldoen din? Kan det være at pengene går rett inn på trumfkonto, som med Meny Mer-rabatten?

Anonymkode: e5d79...b12

De gjør ikke det dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du må på innstillinger og huke av at du er ansatt. Så legge inn ansattnummeret ditt

Anonymkode: 0f11b...9e1

Vet du hva jeg må gå inn på for å finne det? Har gått inn på trumfprofilen min og inn på medlemsinformasjon og betalingskort osv men klarer ikke å finne det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvorfor svarer folk sånn som dette? Hvorfor ikke la være bare fordi DU ikke vet det?? Det er tusenvis av folk som jobber i butikker med trumf.... 

Anonymkode: 3dd31...cb8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvorfor svarer folk sånn som dette? Hvorfor ikke la være bare fordi DU ikke vet det?? Det er tusenvis av folk som jobber i butikker med trumf.... 

Anonymkode: 3dd31...cb8

Ja helt enig. Er veldig unødvendig. Jeg spør her om NOEN tilfeldigvis vet. Hvis ikke jeg finner ut av det spør jeg noen på jobben eller sjefen. Men jeg har spurt før og da har jeg bare fått til svar at jeg skal legge inn trumfnummeret inne på okta. Derfor spør jeg her i håp om at noen vet. Hvis ikke får jeg bare spørre igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...