AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #1 Del Skrevet 17. oktober 2024 Er 36 og han er 29. Vi har chattet mye sammen. Han har mast mye i det siste om å få treffe meg. Han sa til meg i går at han vil ha treff i løpet av november eller desember for "jeg kommer ikke til å bli noe yngre". Vi er begge barnfrie og for en som ikke vil ha barn burde ikke 7 års aldersforsljell være all verden. Er virkelig 7 år så himla mye? Har hatt menn som er 30 år eldre enn meg henge seg etter meg. Og jeg som dame skal liksom bare ta til takke med at jeg er "utgammel" mens menn kan være unge til de er 70. Synes ikke noe om de patriarkalske holdningene. Det virker som at menn kan tillate seg alt. Jeg blokkerte ham. Gjorde jeg det rette? Anonymkode: 44ebd...6f1 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #2 Del Skrevet 17. oktober 2024 Det var litt av en overreaksjon 😅 Anonymkode: 8b2a3...0ef 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #3 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var litt av en overreaksjon 😅 Anonymkode: 8b2a3...0ef Overreaksjon? Anonymkode: 44ebd...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #4 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er 36 og han er 29. Vi har chattet mye sammen. Han har mast mye i det siste om å få treffe meg. Han sa til meg i går at han vil ha treff i løpet av november eller desember for "jeg kommer ikke til å bli noe yngre". Vi er begge barnfrie og for en som ikke vil ha barn burde ikke 7 års aldersforsljell være all verden. Er virkelig 7 år så himla mye? Har hatt menn som er 30 år eldre enn meg henge seg etter meg. Og jeg som dame skal liksom bare ta til takke med at jeg er "utgammel" mens menn kan være unge til de er 70. Synes ikke noe om de patriarkalske holdningene. Det virker som at menn kan tillate seg alt. Jeg blokkerte ham. Gjorde jeg det rette? Anonymkode: 44ebd...6f1 hva leste jeg nå, ts? Har du kommet deg til 26 års alder uten å få med deg at «vi blir ikke noe yngre» er et helt vanlig uttrykk for «tiden går og jeg er ikke god på å vente»? Anonymkode: 40b01...7bf 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #5 Del Skrevet 17. oktober 2024 Du overreagerer, ja. Det betyr jo bare at han vil møte deg fort Anonymkode: 29737...1f8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #6 Del Skrevet 17. oktober 2024 Aldersforskjellen er innafor. Anonymkode: 91ace...4e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #7 Del Skrevet 17. oktober 2024 Er jo fakta at man aldri blir yngre aldersmessig. Synes forsåvidt det er en overreaksjon og blokkere ham, det osser jo bare at du blir såret og er usikker. Kroppslig kan man jo alltids gjøre mye for og bli yngre med trening og godt kosthold. Vet om mange som er over 50 som kunne blitt tatt for en 30 åring. Anonymkode: 14cd0...fca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #8 Del Skrevet 17. oktober 2024 Snakket om deg, eller seg selv? Det vanlige er jo at dette handler om å ikke utsette ting, men gripe dagen. Hvis alder er et sårt punkt for deg er det nok lurt å date jevnaldrende Anonymkode: 4a06d...1fe 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #9 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Du overreagerer, ja. Det betyr jo bare at han vil møte deg fort Anonymkode: 29737...1f8 Også betyr det at TS ikke var så gira på å treffe han Anonymkode: cd0a8...4a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #10 Del Skrevet 17. oktober 2024 Litt sleivete kommentar, men du kan jo kanskje gi det en sjanse å se hvordan han er i virkeligheten. Et par engangstilfeller av ubetenksomme kommentarer kan man jo tåle, men om dette er hans vanlige måte å være på, så vet du jo hva du bør gjøre... Anonymkode: 87ea6...21b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #11 Del Skrevet 17. oktober 2024 Du har feiltolket det uttrykket, det handler absolutt ikke om at man synes noen er gamle, men at man ikke ønsker vente til evig tid. Ikke utsett til i morgen det du kan gjøre i dag. Du vet aldri om morgendagen kommer, det eneste du vet er at du ikke blir yngre. Anonymkode: dd11c...696 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #12 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har feiltolket det uttrykket, det handler absolutt ikke om at man synes noen er gamle, men at man ikke ønsker vente til evig tid. Ikke utsett til i morgen det du kan gjøre i dag. Du vet aldri om morgendagen kommer, det eneste du vet er at du ikke blir yngre. Anonymkode: dd11c...696 Desto mindre grunn til å slenge rundt med ubetenksomme kommentarer tenker jeg. Men greit nok, noen engangstilfeller bør man kunne tåle, så ser man om den man dater er en ubehøvlet slask eller ikke. Anonymkode: 87ea6...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #13 Del Skrevet 17. oktober 2024 Jeg synes det var litt ubetenksomt når du faktisk er mye eldre enn ham, og han heller ikke skriver "VI blir ikke noe yngre". Hadde han inkludert seg selv i utsagnet hadde det vært litt lettere å svelge. Ser ikke for meg at han mente noe ille med det, men samlet sett så skjønner jeg litt hvorfor du reagerte. Men du hadde ikke trengt å overreagere, du kunne bare spurt hva han mener med det først. Anonymkode: 56a03...d2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #14 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Desto mindre grunn til å slenge rundt med ubetenksomme kommentarer tenker jeg. Men greit nok, noen engangstilfeller bør man kunne tåle, så ser man om den man dater er en ubehøvlet slask eller ikke. Anonymkode: 87ea6...21b Det var jo ikke en ubetenksom kommentar. Han sa jo bare at han ønsket å treffe TS så fort som mulig, for livet er kort og tiden går fort. Jeg er selv i et forhold med en mann som er mye yngre enn meg og jeg ser absolutt ikke noe galt med uttrykket. Anonymkode: 66dcf...ca7 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #15 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er 36 og han er 29. Vi har chattet mye sammen. Han har mast mye i det siste om å få treffe meg. Han sa til meg i går at han vil ha treff i løpet av november eller desember for "jeg kommer ikke til å bli noe yngre". Anonymkode: 44ebd...6f1 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var jo ikke en ubetenksom kommentar. Han sa jo bare at han ønsket å treffe TS så fort som mulig, for livet er kort og tiden går fort. Anonymkode: 66dcf...ca7 Jeg antar at fyren sa det som står i overskriften, altså "DU blir jo ikke noe yngre". Og det er jo en idiotkommentar av dimensjoner. Greit å få luket ut slike tidlig. Anonymkode: 96fdd...601 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #16 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er 36 og han er 29. Vi har chattet mye sammen. Han har mast mye i det siste om å få treffe meg. Han sa til meg i går at han vil ha treff i løpet av november eller desember for "jeg kommer ikke til å bli noe yngre". Vi er begge barnfrie og for en som ikke vil ha barn burde ikke 7 års aldersforsljell være all verden. Er virkelig 7 år så himla mye? Har hatt menn som er 30 år eldre enn meg henge seg etter meg. Og jeg som dame skal liksom bare ta til takke med at jeg er "utgammel" mens menn kan være unge til de er 70. Synes ikke noe om de patriarkalske holdningene. Det virker som at menn kan tillate seg alt. Jeg blokkerte ham. Gjorde jeg det rette? Anonymkode: 44ebd...6f1 Du overreagerer. Det er like greit å møtes først som sist. Å chatte vs å treffes er to forskjellige ting. Man kan komme overens på chat, men ikke nødvendigvis i virkeligheten. Bare treff han og sett igang og du ønsker, eller la han gå til neste. Jeg og samboer chattet i 1 uke, så møttes vi. Holder sammen enda, og snart to barn sammen. 12 års aldersforskjell her. Anonymkode: eeddc...7ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #17 Del Skrevet 17. oktober 2024 For meg virker det som at han føler du utsetter å møtes pga aldersforskjellen. Derfor mente han nok at å vente ikke endrer på noe. Du blir jo ikke yngre, uansett hvor lenge dere venter. Anonymkode: 6496e...bdb 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #18 Del Skrevet 17. oktober 2024 Husk for all del å alltid tolke alt i verste mening. Anonymkode: 8b2a3...0ef 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #19 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Desto mindre grunn til å slenge rundt med ubetenksomme kommentarer tenker jeg. Men greit nok, noen engangstilfeller bør man kunne tåle, så ser man om den man dater er en ubehøvlet slask eller ikke. Anonymkode: 87ea6...21b Det er ett ganske vanlig og uskyldig uttrykk, som brukes i mange sammenhenger. Men man velger selv om man vil ta alt i verste mening, og tolke alt som fornærmelser... Jeg hadde ikke tolket den kommentaren som en fornærmelse. Anonymkode: dd11c...696 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #20 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er 36 og han er 29. Vi har chattet mye sammen. Han har mast mye i det siste om å få treffe meg. Han sa til meg i går at han vil ha treff i løpet av november eller desember for "jeg kommer ikke til å bli noe yngre". Vi er begge barnfrie og for en som ikke vil ha barn burde ikke 7 års aldersforsljell være all verden. Er virkelig 7 år så himla mye? Har hatt menn som er 30 år eldre enn meg henge seg etter meg. Og jeg som dame skal liksom bare ta til takke med at jeg er "utgammel" mens menn kan være unge til de er 70. Synes ikke noe om de patriarkalske holdningene. Det virker som at menn kan tillate seg alt. Jeg blokkerte ham. Gjorde jeg det rette? Anonymkode: 44ebd...6f1 Å chatte i en evighet er bortkasta tid. 'Kjemi' på chat og i virkelighet er ikke det samme. Man må treffes for å se om der egentlig er noe. Hva han egentlig mente med det, er ikke godt å si... Anonymkode: 04758...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå