AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #1 Del Skrevet 17. oktober 2024 Trenger nye, klassiske svarte skinnpumps. Ikke noen butikker her jeg bor. Har googla meg i hel, men er så usikker. Ønsker klassiske pumps med stilett, 7 cm, ekte skinn. Men har INNMARI bred fot og alle treff på dette kriteriet ser jo ut som kjerring 88. Går stort sett i flate sko, men trenger noen i jobbsammenheng. Noen tips? Og noen som kjenner til desse - hvordan er passformen? https://www.zalando.no/lauren-ralph-lauren-lanette-closed-toe-klassiske-pumps-black-l4211b02n-q11.html?selectedsizes=37.5,38 Anonymkode: 2325e...c01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 17. oktober 2024 #2 Del Skrevet 17. oktober 2024 Jeg handler primært i England og britiske nettbutikker som har sko for oss med brede føtter. I Norge er det helt håpløst. Jeg har pumps fra Marks & Spencer, de sender til Norge. Har du prøvd dem? Ellers tror jeg Evans sender til Norge igjen. Anbefaler også DB Wider Foot Shoes, Clarks, ASOS, Pavers, Next, New Look m.fl. Ellers har f.eks Zalando eget wide fit-filter, og de selger jo noen av merkene som er nevnt over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #3 Del Skrevet 17. oktober 2024 Ta kontakt med Lille Vinkel. De er svært dyktige på anbefalinger til oss som behøver sko utover det som er "normalt". Anonymkode: 8e6e7...b7c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #4 Del Skrevet 17. oktober 2024 Klaveness? Sapatos Anonymkode: 74b44...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #5 Del Skrevet 17. oktober 2024 Anna Field wide fit, selges på zalando Anonymkode: a0db9...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 17. oktober 2024 #6 Del Skrevet 17. oktober 2024 Gabor og Tamaris har ofte god (og litt bred) passform Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #7 Del Skrevet 17. oktober 2024 Fjugur skrev (36 minutter siden): Gabor og Tamaris har ofte god (og litt bred) passform Enig, kjøper bare Gabor. Aldri noe annet som passer. Anonymkode: e0a00...1a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #8 Del Skrevet 19. oktober 2024 Har bred fot og prøvde disse fra Tamaris i dag. Fantastisk gode! De hadde ikke str min på Skoringen så jeg bestilte fra Zalando. https://www.zalando.no/tamaris-hoeye-haler-black-ta111b1se-q11.html Anonymkode: 307ae...8c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #9 Del Skrevet 19. oktober 2024 Zalando blir etter min erfaring ubrukelige så fort du kommer opp i behov for "H/EEE" bredde (Kalles ofte "E - EE eller EEE" i UK og andre land). Både Tamaris, Anna Field og Gabor som nevnes her kommer til kort der og de er ofte også kun brede i mellomdelen av foten og ikke rundt tåboksen hvor ofte mye av bredden kan ligge. Har ikke tall på hvor mange jeg har sendt i retur som markedsføres som "wide fit" på grunn av at bredden ikke følger hele veien ut til tærne (Har aldri sett Zalando ta inn H/EEE modeller og faktisk informert om det med med mindre det er snakk om bestemormodeller). Zizzy er vel den eneste norske butikken jeg har funnet som har sko som jeg vil definere som reell wide fit i området rundt tåboksen, ellers så har "Next" noe, dog usikker på om de sender til Norge Tabellen litt ned på siden her er en grei pekepinn på hvilket nivå du faktisk trenger mtp widefit. Ligger du på f.ex mellding regular og "E" så er muligens Zalando sitt utvalg funksjonabelt. Litt info rundt hva EE's og bokstavbetegnelsene betyr Første bildet på siden her hvor de viser måling av vid fot er et godt eksempel på "standard wide fit" som mange opplever ikke passer. Vidden på foten er videre ned mot midten og området rundt tærne smalner gradvis mot tuppen av foten. Det fører til at vi som har mye av vidden i området rundt selve tåboksen/tåområdet opplever at skoene ikke passer (Ja jeg er lei av å få høre jeg har hobbitføtter, stygge er de og rent objektivt sett med egne øyne). Anonymkode: 92074...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #10 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 15.58): Anna Field wide fit, selges på zalando Anonymkode: a0db9...5a2 Ingen modeller i skinn der, bare kunstskinn. Anonymkode: 1a9d4...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #11 Del Skrevet 19. oktober 2024 Clarks har regular og wide Anonymkode: 1e190...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #12 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Clarks har regular og wide Anonymkode: 1e190...343 Og veldig gode sko Anonymkode: 1e190...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå