Gå til innhold

Kan noen dele erfaringer mht permanent i håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tynt hår, naturlig fall. Kan klare å provosere frem krøller, men det er veldig mye jobb. Kunne tenkt meg å ha krøller hver dag, men uten all jobben som hører til. Orker ikke så mye produkter osv. Sliter det veldig på håret? Hvor lenge varer det, kan det hende det varer til det vokser ut igjen? Hvor dyrt? 

Anonymkode: 579be...d75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sliter på håret. Og det varer til det vokser ut igjen, men det glir ut litt (kanskje mer på deg om håret ditt er fint) 

Pris aner jeg ikke, tok det hos ei venninne

Anonymkode: 610b6...122

Skrevet

hvor lenge det varer er individuelt mtp hvordan du behandler håret ditt også etter at du har fått permanent, produkter osv - men hos min frisør koster permanent fra 1185 på kort hår og fra 1925 for langt hår og behandlingene ligger med pris i fixit appen.. 

Anonymkode: 233aa...6ab

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 10.37):

hvor lenge det varer er individuelt mtp hvordan du behandler håret ditt også etter at du har fått permanent, produkter osv - men hos min frisør koster permanent fra 1185 på kort hår og fra 1925 for langt hår og behandlingene ligger med pris i fixit appen.. 

Anonymkode: 233aa...6ab

Har du erfaring med lang hår ? Jeg kunne tenkt meg permanent også, men er litt redd av puddel - lignende frisyre ... er det mulig å oppnå mykere "beach waves" med permanent ?

Anonymkode: f5d5b...479

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 10.26):

Jeg har tynt hår, naturlig fall. Kan klare å provosere frem krøller, men det er veldig mye jobb. Kunne tenkt meg å ha krøller hver dag, men uten all jobben som hører til. Orker ikke så mye produkter osv. Sliter det veldig på håret? Hvor lenge varer det, kan det hende det varer til det vokser ut igjen? Hvor dyrt? 

Jeg har tykt og totalt glatt hår. Fikk ganske nydelige krøller en gang i tiden. Men håret blir slitt og litt bleket av å ta permanent. 

Screenshot_20250314-012244.png

Skrevet

Etterhvert døde krøllene mer på en måte men jeg var veldig fornøyd fordetom altså😅

Screenshot_20250314-012827.png

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 10.26):

Man kan variere størrelsen på rullene. Bruk store ruller for å få store krøller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...