Gå til innhold

Hvor langt på overtid var du ved positiv test?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er dager på overtid med mens, og ved forrige svangerskap fikk jeg positiv test 7-13 dager etter forventa mens. Vil liksom ikke miste håpet selvom testene er negative. 
 

Så jeg vil ikke høre hvor tidlig dere fikk positivt, men hvor sent dere evt fikk positiv test etter ikm og negative tester? 

Anonymkode: 911b7...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har i alle fall ikke hatt eggløsning når du trodde, uavhengig av om egget ble befruktet eller ikke. Får man positiv test først etter IKM, har man ikke hatt EL 14 dager før IKM. 

Anonymkode: 9ae57...4cb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er to dager over, testet negativt i dag. Er det sånn at man tester positivt et visst antall dager etter eggløsning?

Anonymkode: df3ac...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er to dager over, testet negativt i dag. Er det sånn at man tester positivt et visst antall dager etter eggløsning?

Anonymkode: df3ac...a13

Om du er 100 prosent sikker på eggløsning og egget fester seg kan du få positive tester fra 10-14 dpo

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var 5 dager etter her. 

Anonymkode: 3dc37...346

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk svak positiv test 2 dag etter forsinket mens. Alle testene var negative før forventet mens, på selve mensdagen og dagen etter.

Anonymkode: 19a52...489

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du har i alle fall ikke hatt eggløsning når du trodde, uavhengig av om egget ble befruktet eller ikke. Får man positiv test først etter IKM, har man ikke hatt EL 14 dager før IKM. 

Anonymkode: 9ae57...4cb

Jeg har tracket syklusen min i 8 år, i 2 år med eggløsningstester.. Jeg har sjelden over 34 dager lang syklus, det er derfor jeg undrer på hvor langt på overtid andre har fått positiv test. Det kan godt være noe har hendt med syklusen denne måneden, men jeg ser ingen opplagt årsak til det 😊 

 

Anonymkode: 911b7...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mommyaka skrev (11 timer siden):

Er du 100 prosent sikker på eggløsning dagen? 

Tja, jeg fikk nå iallfall positive EL-tester for 14 dager siden.  Jeg har brukt å få mensen 10-12 dager etter positiv EL-test. 

Anonymkode: 911b7...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tja, jeg fikk nå iallfall positive EL-tester for 14 dager siden.  Jeg har brukt å få mensen 10-12 dager etter positiv EL-test. 

Anonymkode: 911b7...e3e

Positive test vil bare si at du kan få eggløsning... ikke at det vil skje...så du kan jo fått eggløsning flere dager seinere...at du bare er 10-12 dpo nå... eller at du ikke fikk eggløsning ( eller mye senere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...