Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #1 Skrevet 25. februar 2006 Lurer på hva dere der ute har som favoritter? Trenger tips, for nå er klar for forandringer! Blir liksom litt sånn vanedyr jeg, når det kommer til duft.. Tips både til hverdags og fest mottas med takk!
Gjest Jalileh Skrevet 25. februar 2006 #2 Skrevet 25. februar 2006 Britney Spears - Curious. FCUK Givenchy - Irresistible Burberry - Brit Dior - Addict. Har mange flere også, men de står mest til pynt. Brukes innimellom.
Gjest gjest1 Skrevet 25. februar 2006 #3 Skrevet 25. februar 2006 Hva slags dufter bruker du nå? Jeg veksler mellom Lolita Lempicka og Gucci EDP II. Er utrolig sær på dufter og finner sjelden noen jeg liker. Lolita er litt tung, men fruktig med innslag av lakris. Gucci er er litt krydret og fruktig (bitter appelsin?).
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 25. februar 2006 #4 Skrevet 25. februar 2006 det det går mest av nå, er chanel madamoiselle, burberry brit og cashmere mist. Som sagt klar for noe nytt!
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #5 Skrevet 25. februar 2006 Gucci, en rosa og høy en, også en lokal spansk en som faktisk var veldig god, fikk den av mamma
Gjest gjest1 Skrevet 25. februar 2006 #6 Skrevet 25. februar 2006 det det går mest av nå, er chanel madamoiselle, burberry brit og cashmere mist. Som sagt klar for noe nytt! ← Jeg synes alle disse er ganske gode; du burde ta en sniff på mine forslag .
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #7 Skrevet 25. februar 2006 Jeg liker mange forskjellige (har to digre kurver fulle av flasker), men for tida går det på disse: *L'Eau par Kenzo (frisk, lukter nesten hav). *Jean Paul Gaulthier Classique (varm, vaniljeaktig) *Prada by Prada (varm, vaniljeaktig, men helt annerledes enn JPG) *Guess (søt, frisk, nyvasket lukt) *Matis L'Ondée Prècieuse (egentlig en bodyspray, men lukta holder lenge. LItt aromaterapi-aktig). Jeg er veldig dårlig på beskrivelser...
Gjest Donna Skrevet 25. februar 2006 #9 Skrevet 25. februar 2006 For tiden varierer jeg mellom Burberry Brit og en fra Gucci.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 25. februar 2006 #10 Skrevet 25. februar 2006 Dette er så gøy! Får lyst på alle jeg.... Tror det er vår i luften....Jeg skal prøvedufte tipsene her,så kanskje det blir noen nye favoritter i baderomshyllen! Takk, alle sammen!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 25. februar 2006 #11 Skrevet 25. februar 2006 Og ja, Lilypie, jeg har vært nysgjerrig på den gucci sin tidligere, så må nok prøve den...
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #12 Skrevet 25. februar 2006 Den brune fra Gucci har jeg også, og den er knallgod hvis du liker litt tunge parfymer som ikke er søte. Veldig god hvis man tar LITE på, og så sitter den absolutt hele dagen.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #14 Skrevet 25. februar 2006 Ultraviolet fra Paco Rabanne Amor Amor fra Cacharel Flowerbomb fra Viktor & Rolf
Saga Skrevet 25. februar 2006 #15 Skrevet 25. februar 2006 CK - Euphora (Deilig tung og mystisk) Naomagic av Naomi Campbell, jeg elsker den, men den har veldig spesiell duft DavidOff - Echo (det er min faste som jeg bruker til hverdag)
Rosenrød Skrevet 25. februar 2006 #16 Skrevet 25. februar 2006 Jaipur fra Boucheron Prada fra Prada Be Delicious fra DKNY Envy me fra Gucci Burberry Touch Chanel Chance
Wonderwoman Skrevet 25. februar 2006 #18 Skrevet 25. februar 2006 (endret) Dolce & Gabbana - Light Blue Endret 25. februar 2006 av Mummitrollet
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #19 Skrevet 25. februar 2006 Går for det meste i FCUK her. Sjelden jeg bruker parfyme pga jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå