AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #1 Skrevet 17. oktober 2024 Jeg har vært psyk lenge. Føler hverken kropp eller sinn har fått slappet av på mange mange år, møtte til slutt skikkelig veggen, klarte ikke gjøre noe og ble alvorlig deprimert. Nå begynner jeg å få ro slappe av. Det føles godt føler meg som nytt menneske, hatt mye smerter. Det er ptsd, jobb, forhold til mennesker og vanskelig samliv (til slutt brudd) + barn som har måtte oppdras som har gjort at jeg har presset og presset meg. Ble til slutt helt gal rett og slett. Alle i omverdenen min sa bare at de har det like ille og at jeg burde bare drite i hvordan jeg føler meg, det går bra du har det ikke verre enn noen annen... Nå er jeg sykemeldt, redd for å begynne på jobb igjen. Redd for å bli dårlig igjen. Noen som har vært der, som vet tegnene for at man er klar? Jeg har nesten ikke lyst til å gå ut døra fortsatt. Anonymkode: b3046...408
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #2 Skrevet 17. oktober 2024 Går du til psykolog eller har du vurdert en innleggelse? Sånn som du skriver det så er du jo ikke klar men burde vurdert å få hjelp til å bli klar. Anonymkode: 4b517...12d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #3 Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Går du til psykolog eller har du vurdert en innleggelse? Sånn som du skriver det så er du jo ikke klar men burde vurdert å få hjelp til å bli klar. Anonymkode: 4b517...12d Ja jeg får hjelp. Innleggelse er ikke ofte man får. Bare de på jobb har forventninger om at jeg skal komme tilbake. Men jeg vet ikke. Føler meg ganske utmattet til tider. Anonymkode: b3046...408
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #4 Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ja jeg får hjelp. Innleggelse er ikke ofte man får. Bare de på jobb har forventninger om at jeg skal komme tilbake. Men jeg vet ikke. Føler meg ganske utmattet til tider. Anonymkode: b3046...408 Du kan bare være sykemeldt i et år så du må gjøre noe for å komme deg på beina igjen sånn at du kommer deg ut i jobb igjen Anonymkode: 4b517...12d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå