AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #21 Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jobber du/har du jobbet i helsevesenet tidligere, så du vet hva du går til? For meg var det hverken studiet eller arbeidstidene som ødela for familielivet, men den enorme stressbelastningen i yrket. Det finnes noen roligere arbeidsplasser også, men der er man gjerne veldig mange om beinet når det lyses ut stillinger. Anonymkode: bcde5...d9c Jeg har jobbet litt på gamlehjem som student. Da var det mye stell/medisinering (ja, jeg fikk faktisk medisinere. Merkelig når jeg tenker over det nå). Syntes ikke det var stressende sammenlignet med yrket jeg nå er i. Jeg tror det er veldig individuelt hva som stresser den enkelte, og at jeg har «bommet» litt med utdannelsen jeg tok, og vil treffe bedre med sykepleien. Kan tenke meg å en gang jobbe innen psykiatri. Noen som har erfaringer her? Vanskelig å få jobb der? Mange om beinet? Anonymkode: 5372b...e0e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #22 Skrevet 17. oktober 2024 Vent til barna er større. Anonymkode: 5a98e...487
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #23 Skrevet 17. oktober 2024 Jeg begynte på en bachelorgrad da barna var 1,5. Jeg kom meg gjennom, men skal ikke lyve; det var perioder som var veldig slitsomme og ekstremt krevende. Når alle andre kunne dra hjem å slappe av etter en lang dag på skolen, skulle jeg hjem til rydding, klesvask og legging. Men; veldig glad for det nå Fikk jo en utdannelse og har nå en jobb jeg trives i! Anonymkode: 06c9c...113
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå