Gå til innhold

Fantaserer du om 2 menn samtidig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mann 42.

Eg bare lurer på om der er damer i forhold som går rundt med fantasi om og prøve ein ekstra mann i sengen?

Holder det med fantasi eller ville du prøvd om han sa ja?

Anonymkode: e7977...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 40 år. 

Nei.

Har hatt sex i ulike settinger med flere mennesker tidligere. Kvinner, ja. Flere menn, nei. 

Anonymkode: 91d92...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg en sjelden gang fantaserer om andre, så er det andre damer.

Anonymkode: 71d9d...223

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en fantasi om to menn.

Tror det blir med fantasien....

Anonymkode: 12dbd...6af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen planer om å noengang sette det ut i livet å ha trekant, men OM jeg skulle hatt det, skulle det vært to menn. Ingen drøm om å blande inn kvinne. Tenner ikke på kvinner.

Anonymkode: 41dc3...01c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ingen planer om å noengang sette det ut i livet å ha trekant, men OM jeg skulle hatt det, skulle det vært to menn. Ingen drøm om å blande inn kvinne. Tenner ikke på kvinner.

Anonymkode: 41dc3...01c

Hadde du likt å mennene hadde litt aksjon seg i mellom og du så på og onanerte?

Anonymkode: 60072...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mann 42.

Eg bare lurer på om der er damer i forhold som går rundt med fantasi om og prøve ein ekstra mann i sengen?

Holder det med fantasi eller ville du prøvd om han sa ja?

Anonymkode: e7977...467

For meg frister det lit  for jeg nyter at kvinna har det fint. Så gjerne om kvinna ønsker det.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og eksen traff av og til andre menn, nettopp fordi vi delte denne fantasien. Har bare gode minner etter det, det ble mange morsomme stunder ut av det. Mer morsomt enn "deilig", egentlig. Deilig er når jeg elsker med mannen, dette ble mer lek.

Anonymkode: 9494b...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjerne to eller flere menn. Men kan ikke være romantisk involvert med noen av de

Anonymkode: 873e6...3b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er igrunn det eneste jeg fantaserer om for tiden etter at kjæresten introduserte meg for temaet. Mest sannsynlig blir det bare en fantasi 

Anonymkode: 1841a...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg både fantaserer om det og har prøvd det. Regner med at det skjer flere ganger også. Syns det er veldig deilig når jeg får den fulle oppmerksomheten av 2 mannfolk. 

Anonymkode: dbcb2...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantaserte av og til om det da jeg var singel. Tanken på å blande inn andre i forholdet er frastøtende for både meg og partner.

Anonymkode: bb4f6...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fantasert og fantaserer stadig om det. Gjennomfører det også, med en ekstra mann jevnlig på besøk i ektesenga😊

Anonymkode: 75314...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg fantaserer om det ja. Da gjerne gangbang,menn som står i kø for å ta meg, to stykker inni meg samtidig,men dette blir bare med fantasien. Ville aldri gjort dette i virkligheten,men en artig fantasi sånn avogtil. Og det er akkurat det det er. En fantasi.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...