Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får så masse floker om natten. Har langt hår. Har forsøkt å flette det, men synes det er vondt å ligge på fletten. Hva gjør dere andre? Har dere i hårkur før dere legger dere? Hvilken i så fall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det opp i en høy topp om natten, den er løs nok til at jeg ikke palges men fast nok til at den holder seg, du kan evt prøve hårpose / hårnett - ikke spesielt sexy men funker som bare søren.. :D jeg bruker overnight kur/balsam kun før jeg skal vaske håret og da bruker jeg denne som er fantastisk:
Joico Defy Damage Sleepover Overnight Nourishing Treatment 100ml | Norges største skjønnhetsbutikk på nett (blivakker.no)

Anonymkode: 88a83...8dd

Skrevet

Det er nok slitt og tørt. 

Klipp av alt det slitte og bruk produkter for fukt. 

Anonymkode: 8d421...981

Skrevet

Er derfor man børster det når man står opp 

Anonymkode: 64061...c25

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du kan lage en løs flette sånn at fletten begynner under hodet ditt, så kan du ha fletta på siden. 

Anonymkode: b093d...f1a

• Liker 1
Skrevet

Jeg fletter det eller setter det i en dott som er plassert slik at jeg ikke ligger på den. 

Enten f.eks en topp helt øverst på hodet, eller en flette som går på den siden som jeg ikke ligger på. 

Anonymkode: f0072...d93

Skrevet

Prøv silkeputetrekk

• Liker 1
Skrevet

Setter håret opp på toppen av hodet. Har silke trekk på puten.

Hender jeg også knyter et sjal rundt hodet. Da slike silke hetter faller av hodet mitt.

Anonymkode: faf0c...ed7

Skrevet

Har du kanskje krøller? 

En bonnet vil beskytte håret ditt om natten, usikker på hvor det kan kjøpes da jeg syr selv. Det er gull for krøller i allefall og vil uansett hindre at håret ditt gnikker mot puta og floker seg ☺️

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har det i en hestehalen eller ballerinadott på toppen av hodet. Dersom håret skal være stritt dagen derpå bruker jeg hestehale på toppen av hodet, og legger til håret slik jeg ikke ligger oppå det. Slike tykke silkehårstrikk gjør at jeg ikke får en slik hårstrikkkrøll etter hestehalen. Om jeg sjal ha mer fall/krøller så blir det en ballerinaball på toppen av hodet. 

Bruker serum i håret om kvelden før jeg legger meg. 

Anonymkode: aa893...faf

Skrevet

Flett på en side du ikke ligger på?

Anonymkode: 35e06...bbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...