AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #1 Del Skrevet 17. oktober 2024 Har et mellomstort soverom, ser at jeg kanskje bør ha en på 750 watt, men skal ikke ha det veldig varmt der og og boligen er fra 2012, så ikke av de dårligst isolerte. Vil det holde? Anonymkode: 1bb43...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 17. oktober 2024 #2 Del Skrevet 17. oktober 2024 Så lenge du ikke skal ha 22 grader der inne uavhengig av vær og årstid vil nok 500w være ganske ok. To mennesker produserer også endel varme som må tas med i vurderingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #3 Del Skrevet 17. oktober 2024 Jeg har 750 w på mitt soverom, tror rommet er ca 11-12 m2. Nå bruker jeg den aldri, men den stod på da jeg flyttet inn. Den ga mye varme. På et soverom hvor det ikke skal være så varmt, så vil jeg tro at 500 w holder. Men hør med butikken som selger, det er de som sitter på kunnskapen Anonymkode: 0bbae...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 17. oktober 2024 #4 Del Skrevet 17. oktober 2024 Høres nok ut for min del. Vi har ikke panelovner på noen av våre soverom, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 17. oktober 2024 #5 Del Skrevet 17. oktober 2024 Vi har aldri på varme på soverom, så det høres mer enn nok ut for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #6 Del Skrevet 17. oktober 2024 Har du bodd i boligen gjennom vinteren før, så du vet at du trenger oppvarming på soverommet? Hvis ikke ville jeg avventet. Da vi kjøpte huset vårt fikset vi tak, gulv og vegger på soverommene, og kjøpte og installerte panelovn. Men det viser seg at det i vårt hus ikke er nødvendig med varme på soverommene. Så nå er panelovnen egentlig bare en irritasjon. Vi burde selge den på finn. Anonymkode: 37e97...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #7 Del Skrevet 17. oktober 2024 Har aldri hatt varme på soverom. De kaldeste nettene lukker jeg vinduet. Anonymkode: 8032f...6a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #8 Del Skrevet 17. oktober 2024 Det holder nok det. Anonymkode: 1fead...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå