Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 25. februar 2006 #1 Skrevet 25. februar 2006 Største ønsket hadde vært hest og vogn, men avstandene blir for store dessverre. Hva slags biler skal dere ha? Leier dere? Hva er prisene på sånt i tilfelle?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #2 Skrevet 25. februar 2006 Stor gammel veteranbil... Ofte man får lånt en av noen som kjenner noen som kjenner noen.... Betaler ingenting vi, men det kan komme av at det er min fars bil da.....
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 25. februar 2006 #3 Skrevet 25. februar 2006 Ja, tror det er mulighet også for oss å få lånt et sted. Men er nysjgerrig på hva som er vanlig å betale hvis den som eier bilen ønsker betaling for leien... Håper også at vi selv kan stille med sjåfør..
Gjest Anerikke Skrevet 25. februar 2006 #4 Skrevet 25. februar 2006 Ble kjørt til kirka i en helt vanlig bil, ingen så meg likevel, men ble hentet av en kjempestrøken Lincoln Continental!
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #5 Skrevet 25. februar 2006 Vi hadde en helt vanlig bil, nyvasket og pyntet med hvite bånd. Gadd ikke bruke penger på det.
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #6 Skrevet 25. februar 2006 Nå skal ikke jeg gifte meg ennå, men dersom det skjer skal jeg ha oldefars bil. Pappa kjøpte den tilbake i fjor, det er en gammel et-eller-annet fra 1927 eller 1928, og den skal fikses tilbake til original stand
Gjest *Gjest Skrevet 25. februar 2006 #7 Skrevet 25. februar 2006 En ide han sikkert ville satt stor pris på er om du overrasker han med å leie en helt rå sportsbil som venter utenfor kirken uten sjåfør.... Da tror jeg du vil få en ekstra uforglemmelig bryllupsnatt....
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 25. februar 2006 #8 Skrevet 25. februar 2006 En ide han sikkert ville satt stor pris på er om du overrasker han med å leie en helt rå sportsbil som venter utenfor kirken uten sjåfør.... Da tror jeg du vil få en ekstra uforglemmelig bryllupsnatt.... ← Hehe, det var faktisk en veldig god ide! Et godt stykke å kjøre fra kirka til lokalet også, på en øde landevei. Gi gass og kjenne vinden i sløret Ser godt for meg den der!
Gjest Fruktkake Skrevet 25. februar 2006 #9 Skrevet 25. februar 2006 Vi skal låne en Volvo Amazon anno 1964 av en kamerat av pappa. Tror den blir kjempestilig!
Gjest Fruktkake Skrevet 25. februar 2006 #10 Skrevet 25. februar 2006 Hehe, det var faktisk en veldig god ide! Et godt stykke å kjøre fra kirka til lokalet også, på en øde landevei. Gi gass og kjenne vinden i sløret Ser godt for meg den der! ← Ikke gi for mye gass da. Dere skal jo helst komme hele fram til lokalet
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 25. februar 2006 #11 Skrevet 25. februar 2006 Vi tenker å sitte på i bussen sammen med gjestene våre, vi! Tenker det blir bra stemning de ti minuttene kjøreturen tar
Lassie Skrevet 25. februar 2006 #12 Skrevet 25. februar 2006 Vi vurderte å leie en Chrysler Newport, men vi fant ut at vi ikke vil bruke 3500kr bare på å bli kjørt et par mil, det synes vi er litt bortkastet. Så det ender nok med at vi bare sitter i en helt vanlig bil, svigerfar sin eller noe.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 25. februar 2006 #13 Skrevet 25. februar 2006 Jeg mente etter vielsen, altså
kitekatt Skrevet 25. februar 2006 #15 Skrevet 25. februar 2006 (endret) Vi hadde en helt vanlig bil, nyvasket og pyntet med hvite bånd. Gadd ikke bruke penger på det. ← Nei vi skal heller ikke bruke penger på det. skal kjøre med forloveren min og mannen hennes. Nyvasket vanlig bil med tomme bokser bak og flagg kanskje bjørkeris på siden det er i mai Endret pga skrivefeil Endret 26. februar 2006 av kitekatt
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #16 Skrevet 25. februar 2006 Vi hadde en helt vanlig bil, nyvasket og pyntet med hvite bånd. Gadd ikke bruke penger på det. ← Signerer på denne jeg. Hva er vitsen med noe annet.
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 25. februar 2006 #17 Skrevet 25. februar 2006 Signerer på denne jeg. Hva er vitsen med noe annet. ← Hva vitsen er? Det kan man jo spørre seg om alt det andre vi diskuterer her inne også Men vi er alle forskjellig og ønsker ulike ting. Ville bare høre litt hva dere andre velger jeg, og har forstått nå at det er temmelig dyrt å leie seg bil til en sånn anledning..
Susan Sto Helit Skrevet 25. februar 2006 #18 Skrevet 25. februar 2006 Kjenner mange med veteranbiler, og fikk tilbud fra en av dem om at han kunne kjøre oss. Syntes dette var et hyggelig tilbud, og takket selvfølgelig ja. Skal han ha litt for det, så tar vi oss selvfølgelig råd til dette!
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #19 Skrevet 26. februar 2006 Det skal være unødvendig å betale i dyre dommer for å få lånt en bil... Ring rundt til kompisene hans, hør med din far eller svigerfar... Kanskje noen kjenner noen med en spesiell bil, enten den er gammel alle sportslig. Da kan du være heldig at noen har en bil dere kan låne et par timer den dagen....
Gjest Mamma Mø Skrevet 26. februar 2006 #20 Skrevet 26. februar 2006 Vi leide en Hummer Skikkelig tøft, hehe! Men ingen hvite bånd eller bokser, det stod liksom ikke helt i stil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå