AnonymBruker Skrevet 16. oktober #1 Del Skrevet 16. oktober Chatter med en på match.com nå, en av de som er der inne som virker både snill og seriøs. Jeg føler praten flyter lett skriftlig, og jeg har lyst til å samle meg litt mot til å ringe han til helgen, kanskje. Så skriver vi da, og tuller litt innimellom, og så skriver han; Men helt seriøst, Du Er Så Søt 😍 Hvordan ville DU tolket dette? Synes han at jeg er søt men ikke sexy, eller er søt et dekkende ord hvis man liker noen? Han har sett meg på tre ulike bilder. Anonymkode: 10142...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 16. oktober #2 Del Skrevet 16. oktober Slutt å overtenk. Bare gjør det. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #3 Del Skrevet 16. oktober Du er som regel ikke bare en ting, noen ganger er du søt, andre ganger er du sexy, andre ganger vakker, andre ganger en overtenker 😊 Anonymkode: 33690...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #4 Del Skrevet 16. oktober Du hadde jo ikke sett på han som seriøs om han kalte deg sexy? Anonymkode: 03dcb...b61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #5 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du hadde jo ikke sett på han som seriøs om han kalte deg sexy? Anonymkode: 03dcb...b61 Akkurat i dette tilfellet skal du ikke bortse fra at kreves mer enn det for å dra en sånn konklusjon😅 Anonymkode: fcfaa...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 17. oktober #6 Del Skrevet 17. oktober Ikke legg for mye i tekst. Det er dessverre effortless, og vi damer legger altfor mye og dette. Hvorfor forventer du heller ikke at han skal ringe deg? Er glad for at du glad, men føler litt på at vi damer må minne hverandre på å ikke legge altfor mye i tekster. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #7 Del Skrevet 17. oktober Anonymkode: 5733c...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #8 Del Skrevet 17. oktober Er dette trolling??? Herregud... Anonymkode: 51a23...b1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ALB Skrevet 17. oktober #9 Del Skrevet 17. oktober Jeg klarer bare ikke forstå at den moderne verden har tatt kvinner dit at denslags problemstillinger er det vi bruker tiden vår på å gruble over. Stopp verden, jeg vil av. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #10 Del Skrevet 17. oktober ALB skrev (2 timer siden): Jeg klarer bare ikke forstå at den moderne verden har tatt kvinner dit at denslags problemstillinger er det vi bruker tiden vår på å gruble over. Stopp verden, jeg vil av. Jeg tipper dette er klassisk venninneprat? Det er bare at vi andre har vært forskånet fra å delta i det. Anonymkode: e7b0f...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ALB Skrevet 17. oktober #11 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg tipper dette er klassisk venninneprat? Det er bare at vi andre har vært forskånet fra å delta i det. Anonymkode: e7b0f...31f Dette er ikke klassisk venninneprat i min krets. Når man har møtt en mann kan vi nok plukke fra hverandre adferd (hvor ofte ringer han, hvor ofte tar han insj til å treffes) men å vurdere hva som legges i en sånn setning når man er på chattenivå… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #12 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Chatter med en på match.com nå, en av de som er der inne som virker både snill og seriøs. Jeg føler praten flyter lett skriftlig, og jeg har lyst til å samle meg litt mot til å ringe han til helgen, kanskje. Så skriver vi da, og tuller litt innimellom, og så skriver han; Men helt seriøst, Du Er Så Søt 😍 Hvordan ville DU tolket dette? Synes han at jeg er søt men ikke sexy, eller er søt et dekkende ord hvis man liker noen? Han har sett meg på tre ulike bilder. Anonymkode: 10142...b4a Aaa here we go again 🙈 Anonymkode: 3bece...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #13 Del Skrevet 17. oktober Er dette frøken Batshit Crazy?? Anonymkode: ab622...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #14 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er dette frøken Batshit Crazy?? Anonymkode: ab622...5f7 Jupp. Anonymkode: 3bece...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #15 Del Skrevet 18. oktober Hvordan tror dere man kan stoppe dette? For så lenge hun får svar kommer hun jo til å fortsette dette som jeg ikke en gang har ord for å beskrive🙈 Anonymkode: fcfaa...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #16 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvordan tror dere man kan stoppe dette? For så lenge hun får svar kommer hun jo til å fortsette dette som jeg ikke en gang har ord for å beskrive🙈 Anonymkode: fcfaa...a37 Jeg kommer nok ikke til å svare henne noe mer, hvorfor skal man prøve å hjelpe noen som ikke vil hjelpe seg selv liksom. Anonymkode: 3bece...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #17 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kommer nok ikke til å svare henne noe mer, hvorfor skal man prøve å hjelpe noen som ikke vil hjelpe seg selv liksom. Anonymkode: 3bece...903 Sant nok. Det er dog kjipt at hun starter så mange tråder- noen av de ser normale ut og man tenker at man vil svare, så viser det seg etter et par innlegg at det samme dame. Og da får man bare lyst til å finne et annet forum😅 Anonymkode: fcfaa...a37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrKennedy75 Skrevet 18. oktober #18 Del Skrevet 18. oktober Jeg kan bare snakke for meg selv, men for å forenkle tankegangen min (ja, vi menn er enkle, kanskje til tider litt for enkle) så vil jeg rangere på følgende måte: hyggelig --> Sexy --> Søt Altså, du kan ikke komme til den ene uten å være den foregående. Hyggelig er fint, men mange er det. Har man utseende med seg, så er man ikke sexy om man ikke er hyggelig. Søt kan man bli gammel med, kanskje til og med gifte seg for annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå