AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #1 Skrevet 16. oktober 2024 Hvordan gjør du det med bekledningen nå som det blir kaldt ute? Har sånn pose til å ha i bilstolen, men orker ikke drasse bilstolen inn og ut av bilen nå som han veier over 9 kg. Og de skal jo ikke ha på seg tykke klær i bilstolen pga sikkerhet. Kan ikke forvarme bilen, så da må den isåfall stå og svive litt før vi kjører. Det går jo an. Men inn og ut av bilen blir det jo også veldig kaldt? Nå er det ikke lenge til vi bytter bilstol heller, så da kan jeg uansett ikke drasse den med meg.. Noen lure tips? Ullpledd? hilsen førstegangsmor, men det var sikkert åpenbart😂🙈 Anonymkode: ebd40...a7e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #2 Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan gjør du det med bekledningen nå som det blir kaldt ute? Har sånn pose til å ha i bilstolen, men orker ikke drasse bilstolen inn og ut av bilen nå som han veier over 9 kg. Og de skal jo ikke ha på seg tykke klær i bilstolen pga sikkerhet. Kan ikke forvarme bilen, så da må den isåfall stå og svive litt før vi kjører. Det går jo an. Men inn og ut av bilen blir det jo også veldig kaldt? Nå er det ikke lenge til vi bytter bilstol heller, så da kan jeg uansett ikke drasse den med meg.. Noen lure tips? Ullpledd? hilsen førstegangsmor, men det var sikkert åpenbart😂🙈 Anonymkode: ebd40...a7e Ulldress og ullteppe 😅 Anonymkode: 7bd60...1c7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #3 Skrevet 17. oktober 2024 Pleide ha på ulldress eller ullbukse+ullgenser som var mellomtykt og så hendte det jeg tok et ekstra teppe og tullet rundt ungen. Lue på. Tenkte også alltid at det går fint for en baby å gå noen meter uten full vinterbekledning selv om det er kaldt. Det er ikke farlig å kjenne at det er litt kaldt i 1-2 minutter Men bar jo ikke med ingen klær på såklart hadde altså ull på. Vi hadde garasje da så selve bilen var ikke kald. Og bor i Oslo så skulle ikke ut i -20 sånn jevnlig 😄 Anonymkode: 838e0...cd0 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #4 Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvordan gjør du det med bekledningen nå som det blir kaldt ute? Har sånn pose til å ha i bilstolen, men orker ikke drasse bilstolen inn og ut av bilen nå som han veier over 9 kg. Og de skal jo ikke ha på seg tykke klær i bilstolen pga sikkerhet. Kan ikke forvarme bilen, så da må den isåfall stå og svive litt før vi kjører. Det går jo an. Men inn og ut av bilen blir det jo også veldig kaldt? Nå er det ikke lenge til vi bytter bilstol heller, så da kan jeg uansett ikke drasse den med meg.. Noen lure tips? Ullpledd? hilsen førstegangsmor, men det var sikkert åpenbart😂🙈 Anonymkode: ebd40...a7e Ulldress og ull teppe. Anonymkode: fece7...cd5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #5 Skrevet 17. oktober 2024 Brukte bilstolpose i babystolen bare. Nå er det tynn ulldress og evt teppe, bilen forvarmes. Anonymkode: a4133...3c2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #6 Skrevet 17. oktober 2024 Der synes jeg ulldressen fra lillelam var genial. Hadde også jakke utenpå om det var veldig kaldt og kledde av når vi kom i bilen. Pledd er også kjekt å ha. Hvis det blir like kaldt som vinteren i fjor så bør man nok løpe ut å skru på bilen så den får varmet seg litt også. Både for bilen og deres del 😅 Anonymkode: 8824d...ba8
Loppa123 Skrevet 17. oktober 2024 #7 Skrevet 17. oktober 2024 Bilen er varm når vi kommer ut. Har på de samme klærne som ellers inne og et ullpledd rundt baby på vei ut. Ulldress i bilen blir for varmt her
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #8 Skrevet 17. oktober 2024 Tykk hjelmlue, ullsokker og ullgenser under pledd her. Lue og pledd tas enkelt av når bilen er varm. Anonymkode: 3567f...d19
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #9 Skrevet 17. oktober 2024 Tok med setet inn og ut så lenge det var i bruk, det var mindre pes enn å skulle kle av og på babyen. Når sete nr 2 kom i bruk ble jakka tatt av og lagt som pledd over etter at selen kom på. Anonymkode: 19103...2a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå